Uncategorized

Zanul BT redevine simpatic

La un moment dat, ma gandeam ca cei de la BT vor sa scape de el. Ar fi fost pacat pentru ca, eu cred ca la nivel de mascota de brand este un instrument extrem de valoros. Zanul face parte atat de puternic din identitatea BT incat nu cred ca e o idee buna sa il minimizezi. Cei de la Next, agentia care l-a „nascut” pe zan, s-au auto-depasit, in urma cu ceva ani, atunci cand au inventat noua tonalitate si personalitate a Bancii Transilvania. Mai mult, noua agentie care a preluat strategia de comunicare a Zanului, nu se descurca rau de loc.

In ultimele zile, sunt convins ca ati observat deja, zanul isi reia rolul activ pe care l-a avut si in anii trecuti. Mai mult, mi se pare ca are si mai multa relevanta, a scapat de usoara prosteala si vine cu solutii la niste vise.

Mi se pare foarte frumoasa rezolvarea problemei lui „Nu acum! Poate altadata!”. Nu exista persoana pe lumea asta care sa nu isi doreasca o „jucarie” noua, sa se recompenseze sau sa isi satisfaca o dambla. Asadar, pozitionarea, identificarea target-ului imi aduce aminte de ce BT este o banca populara. Nu incurajez indatorarea prin credite, dar sunt convins ca fiecare este responsabil si ca stie, mai ales acum, dupa criza, sa se intinda doar atat cat ii permite plapuma financiara.

Asa e, pentru anumite lucruri, merita sa grabesti putin lucrurile.

 

 

Ma bucur, de asemenea, ca s-a reintrodus secventa de final. La început, daca mai tii minte, era chestia cu „Bing”. Acum, in ultimul spot BT, zanul canta la o chitara electrica aurie pe care da impresia ca o sparge la final. Nu stim daca chitara este distrusa pe bune, pentru ca clipul se incheie exact in momentul in care…  Zanul e pe cale sa dea cu ea de pamant. E foarte buna gaselnita!

Noua campanie este semnata de agentia Three.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *