Afacerea zilei

VEZI ce se va intampla cu GIMMY in 2015! In Gheorgheni, s-a DUBLAT numarul de aparate si a disparut aglomeratia!

Inchiderea locatiei din Polus la finele lui 2014 i-a surprins pe multi dintre fanii Gimmy, in special pe cei 1200 de membri din zona Manastur-Grigorescu care foloseau serviciile acestei sali. Cristina si Liviu Alexa, creatorii conceptului Gimmy, spun ca, la patru ani de la lansarea conceptului, lucrurile s-au schimbat mult in Cluj-Napoca si ca Gimmy simte nevoia unui rebranding, in ton cu noile realitati. Este si motivul pentru care, la inceputul anului, a fost lansata noua identitate vizuala, total surprinzatoare, care foloseste doua culori puternice – negrul si galbenul electric. „Gimmy e la fel de puternic, dar, prin noua identitate, vrem sa transmitem ca acest concept se va concentra mai mult pe dinamism si pe rezultate, spre munca adevarata la sala, singura ce produce efecte benefice asupra corpului„.

 

Plecarea din Polus a fost o decizie de business.

„Eram la finalul unei perioade contractuale si era momentul sa decidem ce vrem sa facem. Ultimii doi ani ne-au dat imaginea clara a ceea ce vor clujenii: proximitate. Noi i-am invatat pe clujeni ce inseamna curatenie in sali, vestiare si bai occidentale, echipamente de top, servicii de calitate, dar asta a fost acum patru ani. Clientii s-au educat mult intre timp, datorita prezentei noastre, dar si aparitiei unor sali foarte bune, insa prea mici ca sa ne poata afecta. Ne-am dat seama insa ca proximitatea este noua cale pe care business-ul nostru trebuie sa il urmeze. Clujenii vor sa aiba totul cat mai aproape. De ce spunem asta? Fiindca sala din Gheorgheni, situata in interiorul cartierului, mult mai aproape de nevoile oamenilor, are cu peste 30 la suta mai multi membri ca Polus. Asa ca, in 2015, ne veti vedea, cat mai repede speram noi, in cele mai mari cartiere ale Clujului”, spun cei doi antreprenori.

 

Gimmy Gheorgheni si-a dublat suprafata. Va fi mai putina aglomeratie!

 

Gimmy Gheorgheni era, cu siguranta, o sala de sport aglomerata. Contribuie la asta atat echipamentele Technogym, cat si conditiile oferite. In timp, sala a devenit foarte populara. Consecinta imediata, aglomeratia.

Liviu Alexa spune ca problema a fost rezolvata la inceputul acestui an, in cel mai simplu mod cu putinta: au dublat suprafata de fitness si au dublat numarul de aparate. 

Clientii Gimmy care fac fitness sunt cei mai fideli. Ei nu ne-au parasit de-a lungul anilor precum cei de la aerobic, fiindca e frig afara sau fiindca nu au chef sa vina la sala decat la o anumita ora. Au fost constanti si alaturi de noi mereu. Si, asta e adevarul, rezultatele adevarate, palpabile, reale, le aduce rutina de fitness. Practic, clientii de fitness de la Gimmy sunt dublu numeric decat cei de la aerobic. Este clar ca trebuia sa luam o decizie majora pentru a-i multumi. Asa ca etajul 1, unde avem acum sala de fitness, va fi dublat de etajul 2, ca si facilitate. La etajul 2, avem aceeasi gama de echipamente, aceeasi functionalitate. Aglomeratia a disparut, caci nu mai sunt 60 de posturi de lucru, ci 120, nu mai sunt 5 benzi, sunt 13, s.a.m.d. Practic, Gimmy Gheorgheni are acum o suprafata de 700 de metri patrati dedicata fitnessului. E destul ca sa eliminam orice urma de aglomeratie si suficient pentru nevoile clientilor nostri. Aerobicul se va desfasura la subsol unde exista conditii excelente de lucru”.

 

Unde se mai deschid sali Gimmy in 2015?

 

In toate cartierele mari ale Clujului. Nu ne vom grabi, nu clientii imi dicteaza strategia de business. Clientii care inteleg si stiu ce inseamna Gimmy vor veni unde ne vom aseza noi. Nu ne e frica de World Class sau de alte branduri. Ne intereseaza chirii mici, spatii ample, zone cu potential. Este si motivul pentru care o sa alegem cu mare grija viitoarele locuri unde vom investi. Apoi, in 2015, vom experimenta incet si sigur deschiderea de locatii in afara Clujului. Exista un mare potential in orasele de pana in 50 000 de locuitori. Unde oamenii nu au sali de sport adevarate si unde nu sunt atatea fite. Acolo vom merge.”, spune Liviu Alexa care a comentat in stilu-i caracteristic si cum vede competitia pe Cluj cu World Class.

„Cum sa o vad? Ca si pana acum! Noi o sa ii batem mereu! Faptul ca o antrenoare crescuta la Gimmy ne-a tradat in cel mai jenant mod cu putinta asteptarile plecand la World Class, dar asta nu era problema, ci incercand sa fure din clientii nostri, nu inseamna decat ca suntem afectati sufleteste, fiindca am investit in acea persoana. Dar cati isi permit sa plateasca 200 de euro in avans pentru 3 luni la World Class, cati isi permit sa plateasca 800 de euro in avans pe un an la World Class? Apoi, o sala de fitness cum au ei, in care nu e niciun antrenor care sa iti dea indicatii, ii va enerva mereu pe clientii care asteapta un sfat sau ajutor despre cum sa foloseasca aparatele.

In orice caz, sunt foarte curios, de exemplu, care sala de sport din Cluj a mai incasat ieri 194 de abonamente, si asta intr-o singura zi?!

Inca o data, Gimmy e un brand clujean aproape de clientii sai, iar caldura cu care ne primim clientii nu face parte din atributele unui brand corporatist cum e World Class, asa ca o sa ne bazam mereu pe clujenii care inteleg acest lucru.

Gimmy a fost mereu aproape de clientii sai, de-acum va fi si mai aproape, adica fix in cartierul lor„, spune Liviu Alexa.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *