Cluj-Napoca e un oraş al extremelor. Sărăcie lucie în unele zone, opulenţă în altele. Clădiri vechi, ce stau să pice pe trecători, lângă construcţii noi, futuriste. Turnuri între case, case între turnuri. Străzi asfaltate sau placate de milioane de euro, iar la câteva sute de metri uliţe desfundate, în care noroiul te face să te întorci în timp.
Şi, cum la primărie e stat în stat, deciziile luate pe acolo sunt contradictorii. În plus, primăria dă parcări cu abonamente în intersecţii.
Iată ce ne scrie un cititor:
„Foamea cronică şi acută a primăriei de a stoarce bani din piatră seacă şi mai ales din buzunarele contribuabililor nu are limite, chiar dacă le pune viaţa şi sănătatea acestora în pericol.
Conform legii, parcarea pe trotuar este interzisă şi se amendează, zilnic umblă poliţia locală şi amendează pentru aşa ceva, dar interesant este că tot primăria a dat parcări cu abonament în zona Secţiei 6 de Poliţie, pe strada Meteor. pe trotuar. Mai precis, pe toată suprafaţă trotuarului, dar şi pe carosabil, la mai puţin de 5 metri de o trecere de pietoni intens circulată, şi la mai puţin de 5 metri de intersecţie.Pe trotuarul respectiv ar trebui să treacă lumea spre Secţia 6 poliţie situată pe stradă, dar oamenii sunt nevoiţi să circule pe carosabil.
Poi cum e posibil, în unele locuri se amendează parcatul pe trotuar, iar în alte locuri se acordă chiar şi abonament?”, se întreabă retoric cititorul Ziar de Cluj care ne-a scris.
Acesta mai are o serie de întrebări la care ar dori să primească răspuns. Şi noi am dori să vedem ce răspunsuri primeşte.
„Cine şi în baza cărei legi a aprobat parcare cu abonament la mai puţin de 5 metri de trecere de pietoni şi intersecţie? Problema este de ani de zile şi cineva ia şi un salar frumos pentru asemnea gafe uriaşe. Cine?”, se întreabă şi constată Robert.
Iar vânătorul nostru de nesimţire a şi ataşat mai multe imagini în care se vede clar situaţia.