Focus

SDEE Transilvania Nord: ”Activitatea nu a fost blocată din cauza lipsei hârtiei. A fost vorba de situația punctuală a unui ”consumator nemulțumit”

Cât de greu poți face față unei situații în care ai de-a face cu societăți de distribuție, sucursale, departamente pentru relații publice și o sumedenie de numere de contact (numere de telefonie fixă, se-nțelege) la care abia răspunde cineva, o demonstrează cazul de mai jos. Se presupune că, aceste societăți ar trebui să deservească nevoile oamenilor. Însă, din păcate, consumatorii sunt clienți buni (buni de plată, evident) doar când sunt luați la grămadă. Când apare câte un oarecare client ”nemulțumit” de situația sa ”punctuală”, ei bine, atunci acesta poate fi neglijat în voie. Cu unul în plus sau în minus, ce mai contează.

Relatam ieri cazul unui asemenea ”nemulțumit”, căruia nu i-a fost eliberat un Aviz de amplasament vreme de aproape 2 săptămâni dintr-un motiv halucinant: lipsa hârtiei.

CITEȘTE ȘIActivitatea Electrica Furnizare de pe strada Taberei, bulversată din cauza lipsei hârtiei

Încercând să deslușim misterul acestui fenomen, am fost nevoiți să așteptăm minute în șir la capătul unui telefon, până s-a sinchisit cineva să ne răspundă.

La singurul număr de contact afișat pe pagina oficială a sucursalei Societății de Distribuție a Energiei Electrice Transilvania Nord (SDEE NT), de pe strada Taberei nr. 20, a răspuns o doamnă, care ne-a comunicat că nu sunt înregistrate nici un fel de probleme, totul funcționează ca la carte:


 ”Da, se eliberează avizele. Nu am avut nici o problemă cu avizele. Nici nu a fost amânată eliberarea actelor din cauza hârtiilor”, a declarat aceasta.

Societatea de Distributie a Energiei Electrice Transilvania Nord are sediul pe strada Ilie Măcelaru nr 28 A. Iar biroul unde se eliberează Avizele de amplasament și Avizele de racordare să găsește pe strada Taberei nr. 20 și aparține de această sucursală. Informația a fost confirmată de către doamna care a răspuns la numărul public de contact. I-am explicat că la Camera nr 3 (Taberei 20) nimeni nu are timp să răspundă la telefon. Am fost asigurați că problema va fi adusă la cunoștința ”șefului” și vom primi un răspuns. Din păcate, răspunsul nu a venit.

În aceeași incintă de pe strada Taberei nr 20 își desfășoară activitatea atât Oficiul Comercial Cluj 2 al Electrica Furnizare SA, cât și sucursala Societății de Distribuție a Energiei Electrice Transilvania Nord (SDEE TN). Iar problema semnalată, cu privire la absența stocului de hârtie, din cauza căreia nu sunt eliberate avizele, a fost înregistrată la SDEE Transilvania Nord.

De la un telefon la altul, am fost îndrumați să contactăm Serviciul de Relații Publice, serviciul la care nu răspunde nimeni, măcar pentru un refuz. Într-un târziu, am primit un alt număr de fix și numele lui Andrei Rusu, responsabil cu relațiile publice. 

Surpriză, însă. Acesta a susținut că e vorba doar de ”un consumator nemulțumit”. Atâta tot. Cum ar veni, un mizilic. Prin urmare, sucursala funcționează perfect, hârtia iese din imprimantă fără oprire, iar situația semnalată de clientul ”nemulțumit” nu reprezintă decât un caz ”punctual”.

”Am discutat și cu directorul sucursalei, nu a fost vorba nici o clipă de lipsa hârtiei, a fost vorba despre o interpretare a unui consumator nemulțumit de situația lui punctuală legată de un aviz. Și, de asemenea, nici nu a fost vreo secundă blocată activitatea. Deci, asta a fost interpretarea proprie a consumatorului care avea o nemulțumire legată de un aviz. Acolo a fost vorba de o nemulțumire. Nu a existat nici o secundă această problemă”, a afirmat Andrei Rusu, din cadrul Departamentului pentru Relații Publice.

Revenind la ”consumatorul nemulțumit”, Ala Coseleva, am aflat că problema este, pur și simplu, negată. Iar motivul invocat de către angajații sucursalei, cu privire la întârzierea eliberării Avizelor de amplasament, este că aceste acte nu au fost semnate.

 ”La camera numărul 3, unde se eliberează Avizele pentru amplasament, oricum, nimeni nu răspunde la telefon. Și vă vor spune că nu sunt probleme. La fel mi-au spus și mie. Ei spun că avizul nu este semnat, însă după ce am mers ca să aflu care este situația de fapt, de ce nu este Avizul respectiv semnat, s-au uitat în calculator și au constatat că, de săptămâna trecută, avizul există, dar, pur și simplu, nu era listat. Păi cum nu era listat? ”Pentru că nu este hârtie”, acesta a fost răspunsul. Ce să mai spun? 

La camera 3 nimeni nu va răspunde la telefon, pentru că sunt foarte mulți oameni. Oamenii stau, tac. Dar știți care va fi răspunsul? Avizele nu sunt eliberate, pentru că nu au fost semnate. 

Când am spus că vreau să merg la director, mi s-a răspuns ca să vin săptămâna viitoare. Iar după ce le-am cerut să-mi rezolve problema ”astăzi”, abia atunci am rezolvat situația”, a declarat Ala Coseleva, cetățeanul care ne-a semnalat problema de la SDEE Transilvania Nord, de pe strada Taberei nr. 20. 

În principiu, atunci când o ”problemă” nu există, nu există nici ”consumatorul nemulțumit”. Ori când este semnalată o situație bizară de către un contribuabil, ”problema” este, undeva, dosită.  

Fie cum o fi, să aruncăm un ochi peste valorile, misiunea și obiectivele acestei Societăţii de Distributie a Energiei Electrice.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *