In vizor

RADP va avea staţie de mixturi asfaltice de 1,3 milioane de euro, în timp ce închiriază utilaje de 450.000 de euro

Regia Autonomă a Domeniului Public Cluj-Napoca va avea din acest an propria-i staţie de mixturi asfaltice. Pe lângă investiţia de aproximativ 1,3 milioane de euro, RADP are în desfăşurare diferite proceduri de achiziţie printre care şi o negociere directă cu un buget de 450.000 de euro  privind inchirierea unor utilaje. 

Regia Autonomă a Domeniului Public Cluj-Napoca a demarat anul trecut în luna iunie procedura de licitaţie privind achiziţionarea unei staţii de mixturi asfaltice. Valoare investiţiei estimată era de 5,599,000 lei, iar la sediul RADP  au fost depuse trei oferte dintre care doar una a fost admisă.  După opt luni, cât a durat procedura, în 28 ianuarie contractul a fost atribuit firmei din Otopeni – Wirtgen Romania SRL contra sumei de  5.685.400 lei. 

Prin procedura de cumpărare directă pe site-ul de achiziţii publice e-licitaţie.ro, RADP mai are deschise 5 cereri. Printre cererile de oferte publicate,  Regia doreşte să achiziţioneze în această lună 20 de canistre pentru combustibil a câte 20 de litri la un preţ maxim estimat de 81,29 lei. Singurul ofertant interesat este Dedeman SRL. RADP mai  închiriază trei toalete ecologice. În caietul de sarcini este prevăzut că suma maximă va fi de 180,75 lei iar pe langă închirierea efectivă a toaletelor prestatorul, deocamdataă singurul ofertant, Strict Prest SRL va avea obligaţia de întreţinere, vidanjare şi igienizare o dată pe săptămână. Dar nu este stipulată perioada.

Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor şi Reparare şi încarcare stingator sunt alte două proceduri de cumpărare directă a RADP Cluj-Napoca. Pentru reparare şi încărcare a unui stingător de incendiu RADP a estimat preţul de 26 lei, iar pentru verificarea echipamentului un preţ de 4 lei. Piesele de schimb nu sunt incuse în preţ şi se vor factura separat, ceea ce înseamnă costuri suplimentare. Focsting SRL pare a fi singura firmă interesată. 

RADP doreşte  să achiziţioneze nu mai puţin de 7 bannere publicitare la un preţ de 390 lei pe bucată. Singurul ofertant Ramex Intermed.

La capitolul birotică, RADP are intenţia să cumpere 100 bucăţi “fişe de cont operaţiuni diverse” la 0,25 lei pe bucată. Ofertant? Birotică UAD SRL.

La capitolul Invitatii de participare-Anunturi de participare simplificate pe site-ul e-licitaţie.ro, Regia Autonomă a Domeniului Public Cluj-Napoca a publicat doar un singur anunţ în acest an, în 13 ianuarie. Cererea avea ca obiect încheierea unui acord cadru  pentru “Furnizare produse pentru întreţinerea, tratarea şi controlul calitătii apei din bazinele din incinta Bazei de Agrement Grigorescu Cluj-Napoca, fostul ştrand Sun. Valoarea estimată de reprezentanţii Regiei  petru acest tip de acord cadru a fost de  167.210 RON. Deşi ofertele au fost deschise în 26 ianuarie ca urmare a contestaţiilor s-a prelugit data limită pentru evaluarea ofertelor până pe 24 aprilie. 

La sfârşitul lunii martie, prin negociere directă cu privire la serviciile de închirieri diverse utilaje şi autocamioane RADP alocat nu mai puţin de 1,935,800 de lei. RADP închiriază în acest an de la diferite societăţi comerciale, utilaje si camioane de  450.000 de euro. 

Societatea Strasse Construct SRL din Cluj-Napoca va furniza RADP-ului autocamioane 8×4 şi autocamioane  6×4 cu şofer pentru  334.000 lei, respectiv 378.800 lei. Firma Sumarox SRL din Cojocna îşi va pune la dispoziţie un buldoexcavator cu operator pentru un contract a cărui valoare este de 193.500 lei.


Pentru închirierea unui încarcator frontal cu pneuri pline cu operator RADP va plăti societăţii  Open Trans SRL din Maramureş  201.500 lei. 
Utilizarea unui buldozer cu operator oferit de către SC H&I Terasamente SRL din localitatea Luna va degreva bugetul RADP de nu mai puţin de  445.500 lei.  SC H&I Terasamente SRL a avut cea mai bună ofertă privind închirierea unui  excavator pe şenile cu operator. Suma pe care o va primi de la RADP pentru acest serviciu este de  337.500 lei.  

Un autobuz, cel mai probabil pentru transportul muncitorilor, este închiriat de către RADP cu 45.000 de lei. Cei 10.000 de euro vor ajunge în conturile unei societăţi din Dej, Costrans Import Export SRL. Toate sumele prezentate nu conţin TVA.

Negocierea sumei de aproape 450.000 de euro s-a făcut fără anunţ de participare, iar justificarea alegerii procedurii de negociere fiind fără publicarea prealabilaă a unui anunţ de participare. Utilajele sunt închiriate pentru situaţie de urgenţă extremă survenita în urma unor evenimente care nu puteau fi prevazute de autoritatea contractantă, în conformitate cu condiţiile stricte stabilite în directivă.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *