In vizor

Produs de Cluj s-a promovat pe mii de lei in ziarele si radiourile locale

Asociatia Produs de Cluj a cheltuit, anul trecut, peste 2.500 de euro pentru promovarea targurilor organizate atat in Cluj, cat si in judetele invecinate. Contractele au fost semnate cu publicatii sau radiouri locale, printre care Monitorul de Cluj, Hora TV, Radio Somes, dar si revista in limba engleza a Cluj Today. Evenimentele au fost un bun prilej pentru politicienii locali sa isi promoveze proiectele.

Targurile “Produs de Cluj” organizate de asociatia sustinuta exclusiv din bani publici au fost promovate in ziarele si radiourile locale. Lucru interesant, mai ales ca aceste evenimente au fost un bun prilej pentru politicienii locali sa isi faca campanie electorala.

Targul “Produs de Cluj” a fost organizat intensiv mai ales in perioada campaniei electorale pentru europarlamentare, cand liberalii clujeni au folosit acest eveniment ca vector de campanie.

Horea Uioreanu, acum arestat preventiv, s-a pozat la Zalau, la Targul “Produs de Cluj”. Seful CJ zambeste frumos printre siraguri de turta dulce, sticle de otet natural si borcane de miere, alaturi de europarlamentarul Norica Nicolai. 

Fostul sef al CJ Cluj a zambit si pe scena evenimentului de la Turda.

Si deputatul Elena Uioreanu, fosta sotie a acestuia, s-a pozat la un targ similar, in Huedin.

Nu a scapat printre degete aceasta oportunitate nici Daniel Buda, aflat in campanie pentru europarlamentare.

Contractele de publicitate incheiate, anul trecut, de asociatie au insumat peste 2.500 de euro, in cele mai multe cazuri fiind, de fapt, publicitate mascata pentru politicieni.

Ziar de Cluj va prezinta, mai jos, contractele de publicitate ale Asociatiei “Produs de Cluj”, in 2013.

Catre Tonight SRL, Asociatia “Produs de Cluj” a platit 350 de euro, plus TVA, pentru difuzarea a 15 materiale pe zi la Radio Somes.

La Hora TV, au fost platiti 3.000 de lei, pentru promovarea targului “Produs de Cluj”.

Asociatia si-a promovat targurile si evenimentele in special in presa locala, atat in Cluj, dar si in judetele invecinate.

Spre exemplu, pentru o perioada de patru zile de publicitate in Graiul Salajului s-au platit, in iunie 2013, 500 de lei. In Magazin Salajean, publicitatea pentru targul organizat la Zalau a costat mai mult, 700 de lei pentru aparitii in trei zile consecutive.

Promovarea evenimentelor asociatiei s-a facut si la un radio din Zalau. Catre SC Radio Transilvania LBM SRL a fost platita suma de 650 de lei, pentru publicitate.

Nici unele publicatii din Cluj nu au fost ocolite de banii asociatiei. Monitorul de Cluj a incasat 2.000 de lei plus TVA, pentru un contract incheiat pentru trei luni. Contractul a presupus sase aparitii de machete publicitare pentru targul “Produs de Cluj” din Turda si alte sase pentru targul din Cluj, din septembrie anul trecut.

Produs de Cluj s-a promovat si in limba engleza. Suma de 500 de euro a fost platita Asociatiei Cluj Today, pentru publicarea, in revista Cluj Today (editata in limba engleza) a unei machete publicitare, in format A4.

Asociatia s-a promovat si in Dej, la Radio Fir Dej, unde a platit 150 de lei, plus TVA.

Foto: Facebook

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *