
Ne comunică Emil Boc de la emisiunea sa de chitanțier: ”Sper ca după finalizarea străzilor Mărginașă și Fabricii de Bere, să avem un culoar, din Mănăștur până în Mărăști, de transport public prioritizat”.
Normal, firesc, ”lucrările sunt în grafic” – asta deși lunile Calendarului de finalizări proiecte s-au cam amestecat între ele: mai e octombrie, octombrie e decembrie, ce mai, până și Calendarul este agățat în cui pe harta Clujului, care e agțăată pe harta Lumii, uneori a Universului.
Ce-i drept, pe traseul proaspetelor renovări s-ar cam afla și traseul metroului, cu stațiile sale. Iar dacă tunelurile are să le sape un ”șobolan” sau ce altă dihanie va aduce primarul să o facă, stațiile sunt de suprafață. Așa că dacă se va întâmpla metroul, se va distruge ce tocami s-au îngropat niște bani în.
Dar e important să citim tot ceea ce zice Boc, nederanjat de întrebări incomode la emisiunile sale de chitanțier, în cheia lui ”s-ar putea”. Că și proiectul de moderizare a străzilor de la Calea Mănăștur și până la Mărginașă S-AR PUTEA FINALIZA cu un culoar dedicat transportului în comun, dar și proiectul metroului S-AR PUTEA să OSĂ se facă.
Zic să ne concentrăm pe centura metropolitană care se va scoate din nou la licitație, dar numai pe tronsonul doi și S-AR PUTEA să vedem și vreun câștigător.