Din oras

La un an de la inaugurare, au aparut primele gropi in asfaltul Podului Horea

Abia a trecut un an de la refacerea Podului Horea, ca au aparut si primele gropi in asfalt. Fie ca este vorba de lucrari realizate de mantuiala de fostul constructor, fie ca gropile au aparut cu ocazia lucrarilor de reabilitare a intersectiei strazilor Horea si Baritiu, cert este ca, deja, asfaltul de aici este deteriorat. Podul Horea a fost redat in folosinta in septembrie 2014, dupa ce a fost refacut din temelii.

Podul Horea a fost reabilitat anul trecut din fonduri europene, in cadrul proiectului de modernizare a tramei stradale de acces in zona industriala. Lucrarile au durat cateva luni si au fost realizate de muncitorii de la ARL Cluj. Contractul a prevazut reparatiile elementelor de rezistenta si a suprastructurii, hidroizolatii noi si refacerea structurii rutiere si a parapetilor.

In septembrie 2014, dupa o investitie de 6,2 milioane de lei, reprezentantii ARL Cluj au predat lucrarea Primariei Cluj-Napoca.

La un an de la inaugurarea noului pod, au inceput sa apara si primele gauri in asfalt. Trotuarul de pe partea stanga, cu directia de mers inspre Gara, este plin de gropi. Trecatorii se impiedica de pietris, iar prin gauri se poate vedea cursul raului Somes.

Reprezentantii firmei care s-a ocupat de reabilitarea Podului Horea spun ca nu stiu de existenta acestor gropi, insa promit ca vor interveni, deoarece lucrarea este inca in garantie.

“Lucrarea este in garantie timp de cinci ani. Daca nu a intervenit altcineva in zona, o sa intervenim noi”, a declarat Dan Mihancea, administratorul societatii ARL Cluj.

In aceeasi zona se lucreaza si la refacerea intersectiei strazilor Horea si Baritiu, in cadrul proiectului de modernizare a principalelor artere din centrul Clujului. In acest caz, lucrarile sunt efectuate de asocierea Diferit-Kiat.

ARL Cluj este una dintre cele mai mari societati de constructii din judet, si are in actionariat giganti precum Strabag SA si Ministerul Transporturilor. Aceeasi firma a realizat lucrările de reabilitare a altor trei poduri de pe traseul tramvaiului: peste Valea Chintaului, Nadas si canalul Morii.

UPDATE

Reprezentantii ARL Cluj au revenit si au aratat ca gropile din asfalt nu se afla pe portiunea pe care podul a fost reabilitat.

„Am trimis angajati la fata locului si s-a stabilit ca acele gropi se afla in zona in care sunt realizate lucrarile de racordare, de catre angajatii Kiat. In zona unde a lucrat societatea noastra, la reabilitarea podului, nu exista nicio groapa in asfalt”, a declarat Dan Mihancea, administratorul societatii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *