PubliNews

Iulius Mall își răsplătește clienții: aplicația Fidelity oferă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor, în vouchere cadou

Veşti bune chiar înainte de Black Friday! Shopping-ul la Iulius Mall şi aplicaţia Fidelity îţi aduc înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor, sub formă de puncte. Vouchere la cafenele, restaurantele din food court ori la brandurile favorite sunt câteva dintre premiile pe care le poți alege din portofelul virtual – Fidelity by Iulius Mall.

Aplicația Fidelity poate fi descărcată gratuit din Google Play și App Store. După ce îți faci cont, vii la o sesiune de shopping în Iulius Mall Cluj, iar la final, poți să îți scanezi bonurile în aplicație, iar noi îți returnăm 5% din valoarea cumpărăturilorsub formă de puncte, în portofelul virtual. Dacă ai nevoie de ajutor la introducerea bonurilor, te așteptăm la Centrul Info.

Trebuie să știi că la bonurile cu valoarea de până în 1.000 de lei primești 5% înapoiiar dacă acestea depășesc pragul de 1.000 de leiîți oferim un bonus fixde 50 de lei. Punctele pot fi utilizate pentru a alege voucherele disponibile din secțiunea „Premii” din aplicație. Pentru a beneficia de surprizele pregătite, bonurile scanate în aplicație trebuie să fie din aceeași zi în care au fost făcute cumpărăturile.

Iulius Mall își răsplătește clienții fideli, astfel că, aplicația este disponibilă chiar înainte de a începe campania de Black Friday – „Bucurii pe loc” – care va avea loc în trei weekend-uri consecutive din luna noiembrie: 11 – 13 noiembrie; 18 – 20 noiembrie; 25 – 27 noiembrie. Pe lângă reducerile de până la 70% pe care le pregătesc magazinele, Iulius Mall îți oferă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor pe care le faci.

Află mai multe despre aplicația Fidelity by Iulius Mall, accesând site-ul Iulius Mall Cluj: https://cluj.iuliusmall.com/fidelity! Familiarizează-te cu aplicația și vino vineri, 11 noiembrie 2022, la Iulius Mall, unde începe Black Friday!

Din această lună, aplicația Fidelity este disponibilă în toată rețeaua Iulius Mall, la Cluj-Napoca, Iași, Timișoara, și Suceava, dar și în proiectul Family Market Miroslava.