Analiza

În an pandemic, Poșta Română a avut contracte de promovare de 42.200 euro. În 2019, nu a încheiat nici un contract de publicitate

În anul 2020, Poșta Română a avut contracte de promovare și publicitate în valoare totală de 42.200 euro. Este interesant faptul că în 2019, compania nu a încheiat nici măcar un contract de publicitate și promovare. Majoritatea contractelor de publicitate au fost cu site-ul de știri dcnews.ro. Cel mai mare contract a fost în valoare de 15.000 euro + TVA.

Unul dintre contractele de promovare și publicitate a fost cu SC N.RO Agenția de Știri SRL, adică site-ul de știri news.ro. Valoarea contractului a fost de 4.000 euro + TVA. Poșta Română a participat la videoconferința „Made in Romania”, a cărei tematică a fost găsirea de soluții imediate pentru diminuarea impactului crizei provocată de pandemia COVID-19.

„Compania a avut un speaker la evenimentul care a fost transmis live, atât pe site-ul beneficiarului, cât și pe rețelele de socializare. Sigla Poștei Române a fost prezentă pe toate materialele de promovare ale evenimentului (invitații, newsletter, postări), iar compania a avut posibilitatea postării unor advertoriale pe site-ul www.news.ro. Rezultatele monitorizăii au indicat un număr total de 44.240 vizualizări a materialelor legate de acest eveniment”, se arată într-un răspuns transmis de companie, la solicitarea Ziar de Cluj.

O altă dezbatere online pentru care Poșta Română a plătit promovare și publicitate a fost organizată de site-ul de știri dcnews.ro, iar tema a fost tot legată de efectele pandemiei – „Digitalizarea României, prioritate zero! Cum schimbă criza coronavirusului modelul de business?”. Compania a avut un speaker la acest eveniment, care a vorbit despre digitalizarea sistemului de stat, impactul crizei de coronavirus și avantajele unui nivel ridicat de digitalizare pe timp de criză.

Pentru participarea la o altă dezbatere, compania Poșta Română a încheiat un contract în valoare de 3500 euro + TVA. Dezbaterea s-a realizat în regim de televiziune și a fost difuzată pe capital.ro, evz.ro și evenimentulistoric.ro.

Cea mai scumpă dezbatere în cadrul căreia Poșta Română și-a plătit publicitate a fost „Upgrade Romania – investițiile, motorul de pornire a economiei”. A durat 50 de minute, a fost organizată de DC News și DC Business, iar participarea companiei a însemnat un contract de publicitate și promovare în valoare de 15.000 euro + TVA.

„Temele principale ale evenimentului au fost subiecte de actualitate în contextul generat de criza de coronavirus, accentul fiind pus pe măsurile de relansare a economiei și dezvoltarea parteneriatelor publice-private necesare pentru o economie sănătoasă, Poșta Română find una dintre societățile majore din economia românească. Dezbaterea s-a realizat în regim de televiziune, cu invitați printre care premierul României, miniștri, parlamentari sau oameni de afaceri. Profilul participanților și configurația pachetului dedicat evenimentului au permis companiei o bună promovare în mediul online și offline. Poșta Română a avut ocazia de a se asocia cu un eveniment cu largă acoperire media și vizibilitate în rândul factorilor de decizie, cu scopul de a susține și a valida strategia companiei, atât în contextul crizei de coronavirus, cât și pe termen mediu și lung, dar și de a extinde baza de clienți de business”, se arată în răspunsul transmis de Poșta Română.

Același grup media a organizat o conferință cu titlul “Upgrade Romania – Planul de repornire a economiei la 6 luni de criză pandemică”. Temele abordate au fost soluţiile, bilanţul economic şi propunerile mediului de afaceri, la 6 luni de declanşarea stării de urgenţă. Conform datelor SATI (Studiul de Analiză şi Trafic Internet), platformele de promovare menţionate au, lunar, peste 15 milioane de vizitatori şi peste 14 milioane de afişări.

„NOSTALGIA/Flori, fete sau băieţi” este o altă conferință în cadrul căreia compania a plătit promovare. Evenimentul a fost organizat de SC Linea Catering SRL. Contractul încheiat de Poșta Română cu organizatorul a fost în valoare de 8.700 euro + TVA.

„În cadrul evenimentului, compania a avut alocat un spaţiu în suprafaţă de aproximativ 20mp pentru branding cu identitatea Poşta Română. Activarea „Vedere de la Nostalgia” a presupus o vitrină de expunere a brandului Poşta Română şi un decor care a reprezentat imaginea unei cărţi poştale, coonceptul exploatând dorinţa de expunere şi producţie de content pentru canalele de social media proprii ale utilizatorilor. Participanţii la eveniment s-au aşezat în dreptul câmpului „Expeditor”, oferind, astfel, un twist creativ activării. Evenimentul a generat un mare conţinut online: participanţii au postat fotografiile pe reţelele lor sociale, menţionând Poşta Română şi asigurând reach major organic pentru companie. Totodată, a fost ampalsată şi o cabină foto care a permis trimiterea fotografiilor pe e-mail, alături de un mesaj de la Poşta Română. De asemenea, logo-ul companiei a fost prezent pe toate materialele de promovare a evenimentului”, se arată în răspunsul transmis de Poșta Română.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *