Dupa o stire care a aruncat in aer toata imaginea construita in ultimii ani in jurul conceputului de produse din inima Ardealului, GMP Advertising reactioneaza cu viteza melcului pentru a remedia situatia trimitand, in mod inovativ, un comunicat catre presa si raspunzand molcom la intrebarile ziaristilor.
O stire scurta cu o singura declaratie a alungat pentru totdeauna orice credinta a consumatorului roman ca Napolact si-ar prepara produsele cu lapte din inima Ardealului, asa cum tot spun in reclamele televizate personaje cu un accent ardelenesc dubios.
Omul e presedintele Federatiei Crescatorilor de Bovine din Romania si declara, negru pe alb ca cei de la Friesland, producatorul Napolact “nu mai preiau laptele de la noi, ci din Ungaria”. Stirea umple Facebookul, se rostogoleste si ia proportii, consumatorii se inflameaza si, poate, pe buna dreptate. Pentru ca vocea care ar trebui sa apere Napolact e firava si se face cunoscuta doar prin niste pozitii remise prin e-mail ziaristilor. Punctul de vedere al celor de la Friesland publicat a doua zi de acelasi site de stiri agricola nu mai are nici pe departe atatea citiri cate a avut acuzatia initiala si se pierde in explozia de nemultumiri exprimate liber in spatiul virtual. Nici declaratia relaxata de ieri a directorului de vanzari Cornel Caramizaru pentru zoso.ro ca “nu cred ca poti si ca ca ar trebui sa explici mai mult decat o facem acum” nu e de natura sa demonstreze profesionalismul agentiei de publicitate care gestioneaza imaginea Friesland.
La fel, la niste intrebari simple despre felul in care scandalul i-a afectat, oficialii GMP Advertising au reusit sa raspunda dupa doua zile. Prea incet, prea ca in inima Ardealului!