Din oras

Garibaldi, podul care ”OSĂ” fie modernizat încă din 2014. Ecoul lui Boc, Dan Tarcea, a mai zis și el niște cuvinte despre cum ”OSĂ” fie mai frumos, mai trainic și mai arătos

Podul Garibaldi, de la ieșirea din cartierul Grigorescu, către cartierul Plopilor spre ”Polivalentă, aşteaptă să ”OSĂ” fie modernizat încă din 2014. Costurile iniţiale erau estimate la 4,8 milioane de lei. Între timp s-au dublat. Iar șantierul ”OSĂ” încă mai aștepte. Primăria a realizat patru licitații pentru modernizarea Podului Garibaldi, dar investiția nu a trezit interesul constructorilor. Nu a participat nimeni la licitație pentru că Primăria a solicitat, cu avizul proiectantului, ca aceste lucrări de reabilitare să aibă loc fără a bloca traficul. Și așa, din cauza Urbanismului de Cumetrie din ”funăria” lui Boc, traficul este de coșmar. O blocare a acestuia pentru câteva luni în zona Garibaldi, ar arunca orașul în aer.

Vineri a fost rândul Ecoluluilui Boc, Dan Tarcea, să fie pus în fața unui microfon prieteneos și să ne spună cu ”OSĂ” fie bine în Cluj-Napoca ca nu care cumva să nu ”OSĂ” fie rău. Așa amaflat despre podul Garibaldi că i se mai pregătește un rând de hârțoage cu care să se înfunde sertarele din primărie. Și că în tot răul e un bine: măcar podul nu se prăbușește.

”Podul Garibaldi a fost scos la licitație de mai multe ori, suntem în etapa în care pregătim un nou studiu pentru a reface situațiile de acolo și sperăm ca de această dată, să vină cineva la licitație și la Podul Garibaldi. Colegii mei lucrează la documentații, astfel încât să putem să clarificăm și situația cu acest pod. Aș vrea să repet că Podul Garibaldi nu presupune nici un pericol pentru pietoni sau pentru mașini, doar din punct de vedere trebuie să fie refăcut acest pod, de altfel, nu prezintă nici un fel de pericol pentru nimeni”.

Chestia cu ”nepericolul” pentru nimeni a podului Garibaldi, o bălmăjea Ecoul lui Boc și în ianuarie anul acesta, ocazie cu care aflam și că ”Podul Garibaldi reprezintă o lucrare extrem de complexă”.

În urmă cu un an, prinarul Emil ”OSĂ” Boc ne anuna că durata totală de execuție a lucrărilor la podul Garibaldi ”OSĂ” fie de nouă luni,din momentul în care va deschide el gura, iar finanțarea va fi suportată de la bugetul local. Lucrările ”OSĂ” fi executate „sub trafic”, iar podul nu doar că ”OSĂ” fie ca nou, dar ”OSĂ” fie și mai larg. ”OSĂ” aibă patru benzi de circulaţie, trotuare pe ambele părţi şi piste de biciclete.

Lucrările la podul Garibaldi erau programate să înceapă în paralel cu cele de la podul Traian. Mulți clujeni s-au născut în trafic de atunci.