Sanatate

Exercitiile de forta

Scris de 16

Exercitiile de forta vizeaza toti muschii corpului, pentru ca o forta mai mare este data de o forta musculara mai mare care ard mai multe grasimi.
De ce sa le practicam?

1.    Consolideaza respectul de sine pentru barbati si femei prin profilul muscular armonios al corpului.
2.    Sporesc capacitatea de a face atletism, de a muta mobile, de a desuruba capace de borcan si de a face sex.
3.    Ard grasimile. Daca metabolismul e mai intens, si capacitatea de a arde grasimile creste. Muschii pot arde grasimile ca un combustibil, deci cu cat mai multi muschi, cu atat activitatea de ardere a grasimilor e mai mare. Iar pierderea in greutate devine mai putin importanta cand corpul este alcatuit din mai putina grasime si mai multi muschi.
4.    Mentin oasele la locul lor, sanatoase si fara dureri. Sceheletul si sistemul muscular functioneaza bine impreuna daca exista armonie intre ele. Muschii puternici si supli sunt o buna asigurare impotriva durerilor.
5.    Completeaza armonios exercitiile aerobice. Un program de exercitii de forta si aerobic va dezvolta simultan forta, rezistenta si flexibilitatea, oferind in acelasi timp anumitor muschi odihna de care au nevoie pentru o crestere si intretinere optime.

Recomandare. Exercitiile de forta inseamna sa tragi sistematic de fiare, haltere si gantere, sa intinzi extensoare si sa faci flotari de “abdomen” in salile de gimnastica si centrele de fitness. Antrenorii recomanda un antrenament cat mai variat pentru marele public, calificat si indrumat de instructori.

Sugestii pentru un bun antrenament de forta:
–    Incalzire si stretching. Incalziti-va inainte de a face exercitiile de stretching. Cateva minute de jogging pe loc sau pe scari sunt de ajuns. Apoi treceti la stretching ca sa pregatiti muschii pentru exercitiile de forta.
–    Stabiliti-va obiectivele. A sti ce vreti sa realizati va ajuta sa va definiti modul in care veti ajunge acolo. Ce va poate interesa? Forta. Dimensiunea. Tonifierea. Apelati la instructor pentru a invata lucrurile de baza, mai ales folosirea corecta a greutatilor libere pentru a preintampina luxatiile sau leziunile.

–    Stabiliti-va o rutina de baza. Incepeti cu grupele de muschi importante, cum sunt cele ale coapselor, gambelor, spatelui, pieptului, bratelor si musculatura abdominala. Dupa ce ati acoperit muschii principali, puteti sa rafinati exercitiile pentru alte categorii de muschi.
–    Antrenati-va treptat. In general, ar trebui sa faceti fiecare exertitiu in cate doua seturi de 8-10 ridicari cu greutati care sa creasca treptat.
–    Nu manevrati niciodata brusc greutatile. Ridicati-le cu o miscare lina si constanta. Astfel va mariti forta musculara reducand la minimum riscul de lezare a articulatiilor.

–    Ridicati greutati cel putin de doua ori pe saptamana, dar nu mai mult de o data la doua zile. Amintiti-va ca muschii au nevoie de timp ca sa reconstruiasca dupa ce s-au contractat. Daca v-ati organizat un antrenament regulat, pe grupe de muschi, il puteti esalona pe o perioada si puteti lucra in fiecare zi o anumita grupa, cata vreme celelalte au ragazul necesar ca sa se relaxeze.
–    Faceti-va exercitiile de forta regulat pentru a va intretine mintea si corpul sanatos.



ULTIMA ORĂ

  • Acum 27 mins FOTOGRAFILA
    MÂNDRU CĂ SUNT PROSTOI și-mi plac lucrările de mântuială girate de Emil Boc
  • Acum 4 hours Editorial
    Patrioți de-o zi, patrihoți pe viață! Funcția curvei la politicianul român. Nu că ar fi electoratul mai deștept
  • Acum 5 hours Politica
    Președintele tuturor românilor, indiferent de sex, religie, etnie, Klaus Iohannis, face recepție la Cotroceni, de Ziua României, ca pe tarlaua lui. Liderii UDMR, USR și AUR nu au fost invitați
  • Acum 5 hours Politica
    Liberalii vor comasarea alegerilor ca să le numească tot Iohannis premierul. PSD se opune
  • Acum 6 hours In vizor
    După ce li s-a bătut obrazul de către clujeni și mass media și li s-a atras atenția că, de 5000 de lei pe lună redevență, nu sunt stăpânii Pieței Universității și nu ei decid cine ”se integrează în peisaj”, organizatorii Târgului de Crăciun a reprimit Asociația NUCA în spațiul public
  • Acum 21 hours Politica
    CINE NU SARE, NU VREA SCHIMBARE! Valeriu Stoica anunță că PSD și PNL vor să comaseze alegerile locale și parlamentare din 2024
  • Acum 1 day In vizor
    De Sfântul Andrei, primarul Boc a mințit în față națiunea și SEAP-ul, spunând că ”60 de zile este perioada de evaluare a ofertelor” pentru Metrou
  • Acum 1 day Vocea ta
    CLUJ-NAPOCA, VÂNDUT DE BOC. CLUJENII ALUNGAȚI DIN PROPRIILE PARCURI ȘI PIEȚE. Zice organizatorul mizeriei de Târg de Crăciun din Piața Unirii: ”Nu vă integrați” și alungă Asociația NUCA din spațiul public. Că doar a dat trei lulele, trei surcele la buget, e stăpân!
  • Acum 1 day Editorial
    A minți și a fura constituie avantaj la angajare, la numirea în funcții, la cățărarea pe scara profesională și socială. Imposture este dorită, că poate fi controlată
  • Acum 1 day Politica
    ÎNCĂ O MITĂ SALARIALĂ PENTRU BUGETARI: La ”Prima de Osânză” se mai dau 10 procente majorări salariale. Punctul de pensie se majorează cu 12,5%. Să aibă nesimțiții de cumetrie, pensionari de lux ai statului interlop român și pensie majorată, și salariu majorat
  • Acum 2 days Vocea ta
    URBANISM DE CUMETRIE: ”Solicităm ca  Primarul Emil Boc să își ceara scuze public față de petent pentru că mai mulți ani nu i-a răspuns în scris în legatură cu hotărârea luată și nu l-a primit în audiență”
  • Acum 2 days PubliNews
    The magic of giving: cumpără cadourile perfecte pentru cei dragi și câștigă premii uimitoare la Iulius Mall Cluj
  • Acum 2 days FOTOGRAFILA
    Încă un deștept din partidul lui OSĂ: Patinoar la Florești cu copacii înglobați în gheață. Care OSĂ înghețe și, prin urmare, OSĂ fie tăiați la anul că s-au uscat
Citește și...
Recomandările redacției
TOP CITITE