In vizor

După ce s-a prefăcut că se consultă cu ”populimea”, mușchii Baronului OSĂnhauzen au decis: Străzile Kogălniceanu, Universității și Iuliu Maniu vor fi pietonale. Să nu se vadă curând mizeria de lucrare

Baronul OSĂnhauzen, incapabil să ducă la bun sfârșit o lucare, a anunțat că marți, Comisia de Circulație (nu el, el e nevinovat) a adoptat în unanimitate decizia de pietonalizare a străzilor Mihail Kogălniceanu, Universității și Iuliu Maniu. Conform proiect și Iuliu maniu trebuia să aibă un fir ”căruțabil”, când OSĂ fie gata. Cât despre Kogălniceanu și Universității, după cum vă relatam de dimineață, proiectul pentru care s-a primit banii europeni prevede că trebuiau să fie mixte. Hai că pe Kogălniceanu nu se vede, dar pe Universității se vede jalnica tentativă de-a crea un ”căruțabil” ca acasă la Răchițele. Revenind, este clar că banii europeni se vor pierde (nu ar fi prima dată) și că clujenii vor fi din nou buzunăriți.

După cum vă relatam, Baronul OSĂnhauzen a și făcut luni noaptea un „sondaj” printre clujenii care-i citesc lui păginuța de socializare cu privire la pietonalizarea acestor străzi. Pupincurpresa locală de chitanțier nu a rata ocazi să noteze nemulțumirea lui OSĂNhauzen că a fost criticat de Ziar de Cluj (cică ”unii”) că a făcut ”sondajul” „noaptea, ca hoții”.

CITEȘTE:

Noaptea, ca hoții, #Baronul_OSĂnhauzen distrage atenția de la lucrările de cea mai proastă calitate de pe Universității și Kogălniceanu

În fine, Baronul OSĂnhauzen a anunțat că peste 1.600 de oameni și-au exprimat părearea, dintre care 73% au susținut ”în integralitate” propunerea de pietonalizare. Prin urmare 1160 de clujeni l-au înduioșat pe Însuși El să facă pietonale cele trei străzi (Iuliu Maniu oricum a fost aruncată la momeală pentru prostoii lui, să fie la numărătoare). 1160 de clujeni din 286.000 (câți am fost raportați la ultimul recensământ), asta înseamnă 0,40559440559 % – cam cât bun simț mai are OSĂnhauzen și respect față de posesorii de mașini particulare – taxe și impozite, tovarășul comunist, fix și de acol vin.

Să nu cumva să credeți că l-ar omorî grija față de mediu (s-a văzut, grija sa stă în excavatorul cu care smulge copacul matur din rădăcini să pună unul amărât, dar scump, de la cumetrii săi economici). Grija lui este să ardă cât mai multă motorină CTP Cluj-Napoca, motorină luată pe ochi frumosși, de ani de zile, numai de la o firmă de nișă a unii băiat extrem de deștept, un cumătru de partid și de stat (paralel).

În plus, această decizie a fost luată fără să existe niciun studiu de trafic. Cum vă ziceam și de dimineață, e doar teama edilului ca lucrarea să nu se strice sub roțile mașinilor deoarece, atât materialele folosite cât și execuția proiectului sunt de o calitate îndoielnică. Administrația locală a preferat să cumpere materiale de proastă pentru că dalele au fost achiziționate de la o firmă de-a lui Adriean Videanu, unul dintre foștii lui colegi de partid.

CITEȘTE:

Boc cumpără piatră în valoare de 2 milioane de euro de la Adriean Videanu, fostul coleg din PD-L

O altă problemă pe care Primăria Cluj-Napoca o va avea de rezolvat este modalitatea în care se va face recepția lucrării pentru că destinația zonei nu a fost una pietonală.

„Comisia de circulație a adoptat în unanimitate decizia de pietonalizare a străzilor Kogălniceanu, Universității și Iuliu Maniu.

Accesul va fi permis pe aceste străzi doar riveranilor, inclusiv autobuzele școlare vor putea intra pe străzile Universității și Kogalniceanu, iar în privința străzii Iuliu Maniu, aceasta va fi pietonalizată de la Piața Unirii până la strada Baba Novac.

Strada Baba Novac rămâne deschisa traficului pentru a face legătura între strada Avram Iancu și Bulevardul Eroilor”, și expriat voința politică OSĂnhauzen, dând vina pe Comisie – deși tocmai ce s-a lăudat că 1160 de clujeni l-au decis în numele a 280.000 de clujeni ce să facă. Nici să mai mănânce cu polonicul cel mare în direct nu mai îl ține memoria pe Baronaș!

În aceste arii pietonale vor putea intra riveranii, mașinile serviciilor de urgență, dar și cele care asigură aprovizionarea.

OSĂnhauzen susține că strada Avram Iancu se păstrează exact cum este acum, iar pe strada Herman Oberth se va inversa sensul de circulație de ieșire dinspre strada Brătianu înspre bulevardul Eroilor ca să se poată asigura pietonalizarea zonelor respective.

Așteptăm haloimăsul de circulație.

Votați cu încredere!

Exit mobile version