In vizor

Dacă Șurubaru, inutilul ”city manager” al municipiului, mai există, mai încasează degeaba un salariu, spuneți-i că a ”reabilitat” Pasajul Gării fără scări rulante

Clujenii cer Primăriei instalarea scărilor rulante în pasajul din Piața Gării, ca o soluție modernă pentru a-i ajuta pe călătorii cu bagaje să ajungă mai ușor la tren sau în stațiile de transport în comun.

”S-au promis aceste facilități de multa vreme, dar nu se întâmplă nimic. Scările rulante ar face ca mulți pietoni sa nu mai traverseze în zona gării în mod neregulamentar. Dacă ar exista aceste scări, ar creste circulația prin pasaje și probabil va creste și curățenia din ele.

Câteodată pe scări este un miros care nu face cinste Clujului. Nu mai vorbim ca pentru călătorii cu bagaje, scara rulanta ar ridica nivelul de confort și ar însemna un prim atribut pentru nivelul de civilizație cu care ne lăudăm”, a reclamat un locuitor al municipiului Cluj-Napoca.

Dar existența unei scări rulante, a unui lift pentru persoane cu dizabilități, era o cerință de bun simț atunci când Emil Boc i-a dat pe mână inutilului său amic de parti, Gheorghe Șurubaru, ”reamenajare” și modernizare acestui pasaj. care pasaj, ca orice lucrătură a acestei non-administrații este o mizerie în care s-au aruncat bani în conturile cumetriilor de partid ale municipalității. Scriam despre mizerie și putoarea ”modernizată” și ”reamenajată” de inutilul Șurubaru, în 2020:

Pasajul de la Gară, proiectul de suflet al city managerului Gheorghe Șurubaru, o poartă jegoasă de intrare în orașul virtual al lui Boc

Puneam și poze, să se vadă mizeria.

Dar procurorii din Cluj sunt prea obosiți de la nemunca depusă să se sesizeze la cum este risipit banulpublic. Ei dorm cu storurile UNTOLD trase la sediul pus la dispoziției și vopsit tot la doi ani de binefăcătorul lor Emil Boc.

”Multumesc domnului Șurubaru pentru că mi-a propus acest proiect, s-a ținut de el și, iată, este gata. E un proiect de suflet al domnului viceprimar, eu m-am ocupat să asigur finanțarea. Proiectul a fost gestionat și coordonat de domnul viceprimar, împreună cu Direcția Tehnică a Primăriei. Vreau să le mulțumesc pentru că ei au dus munca aici grea. Pasajul are 5 accese, cel de-al șaselea va fi dat în folosință după ce se va face conectarea care va lega pasajul de gara centrală”, declara Emil Boc în octombrie 2014.

”Lucrările au început în luna mai și au durat un pic mai mult decât timpul estimat la începutul lucrărilor pentru că a fost necesară achiziția unui placaj special. Este un placaj foarte rezistent care rezistă la acțiuni mecanice, ploi, intemperii, chiar și la graffiti. Din cauza achiziției acestui placaj, perioada s-a prelungit un pic. Visul meu este de a face din Gara Cluj-Napoca și  zona Gării o poartă europeană de intrare în oraș. Este un proiect următor, viitor, referitor la rampe pentru persoane cu handicap și inclusiv pentru scările rulante pe care le-am promis de la început. În momentul în care se va finaliza și construcția celuilalt pasaj, atunci în integralitate vom gândi și scări rulante și acces pentru persoane cu handicap”, declara, în anul 2014, Gheorghe Șurubaru.

Șase ani mai târziu,în 2020, vedeam cum arată ”poarta europeană” a Cluj-Napoca, ca buda din curtea din dos a caselor în care or fi copilărit acești doi declaragii.

Au mai trecut trei ani, mizeria este tot acolo, de neclintit. Cum de neclintit este și mizeria instalată în Primăria Cluj-Napoca și care se joacă de-a administrația de 18 ani.

Sincer, noi credem că Emil Boc a vrut doar să ne arate că ...

CITEȘTE ȘI:

Cu ocazia cutremurului din Oltenia am aflat că mizeria de pasaj de la gară, făcut de inutilul Șurubaru, e de fapt seismograf