In vizor

Cum sunt tratați cetățenii la ghișeele Primăriei Cluj: „Nu a știut să îmi spună unde se regăsește obligația”

Din seria incompetenței personalului Primăriei Cluj-Napoca a mai apărut un caz. Primarul Emil Boc a dovedit în nenumărate cazuri că cea mai frecventă activitate practicată de domnia sa este datul în spectacol. Edilul-șef a ținut lecții de „show”  și cu subalternii săi, inclusiv cu agenții de pază.

Zilele trecute un clujean s-a prezentat la Primăria Cluj-Napoca pentru a-și achita abonamentul pentru parkingul Minerva. Pentru reînoirea abonamentului, Primăria solicită mai multe documente. Chiar dacă cetățenii ajung la ghișeele Primăriei cu toate actele solicitate, de fiecare dată, angajatele de la ghișeu mai cer ceva în plus, dar când cetățenii întreabă „Ce”, „De ce”, și „Unde este specificat”, doamnele dau din umeri, ca și cum nu ar fi datoria lor să știe.

„În ziua de 1 martie 2019, ora 14.30, m-am prezentat la ghișeele Primăriei Cluj de pe strada Moților în scopul de a-mi achita abonamentul pe care îl dețin în parkingul Minerva din Mănăștur. Menționez ca am adus cu mine toate actele solicitate pentru a fi prezentate și specificate în mod expres pe abonamentul încheiat în anul 2018 (am verificat acasă și abonamente din anii precedenți și sunt exact la fel) și anume: cartea de identitate în original, talonul mașinii cu ITP la zi în original și abonamentul de parcare din anul precedent, de asemenea în original. Angajata de la ghișeu mi-a spus ca nu îmi poate reînnoi abonamentul deoarece nu am și cardul de acces în parcare. Am întrebat unde se regăsește în actele primite de la primărie obligația de a aduce și cardul de acces. Doamna de la ghișeu nu a știut să îmi spună unde se regăsește obligația și nici de ce este singurul parking în la care se solicita acest lucru”, semnalează un cetățean

Site-ul Primăriei nu conține și alte solicitări de acte necesare pentru reînnoirea unui abonament. Astfel, plătitorul de taxe este nevoit sa facă mai multe drumuri pentru rezolvarea unei singure probleme din cauza unor informații incomplete puse la dispoziție de angajații instituției.

Pe lângă faptul că angajatele dau nepăsătoare din umeri și se arată enervate de întrebările pe care cetățeanul le adresează, mai apare și agentul de pază, care dă sfaturi părintești. Agentul de pază i-a transmis clujeanului să nu le necăjească pe doamnele lui BOC, deoarece ele nu își doresc să fie necăjite.

„Sunteți un angajat model, în slujba cetățeanului și un adevărat funcționar european! Din cauza oamenilor ca Dvs merg lucrurile așa în țara aceasta! Menționez ca la aceasta discuție, a participat și agentul de paza de la automatul de bilete de la parter. NU știu cum a ajuns domnul acesta la etajul 1, lânga mine, dar ideea este ca m-a sfătuit părintește să „nu le nacăjasc (a se citi exact cum am scris!!) pe doamne ca ele nu își doresc să fie năcajiite”, mai scrie cetățeanul pe mycluj.

Ne întrebăm: De când toți angajații Primăriei Cluj-Napoca au rol de consilieri ai cetățenilor? În fisa postului agenților de pază e trecută și consilierea cetățenilor de la ghișeu?

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *