In vizor

COȘMAR pentru doi tineri la întoarcerea din vacanță. Wizz Air, acuzată că i-a lăsat fără 400 de lei: „Caut persoane păcălite de această companie aeriană”

Doi tineri din Cluj-Napoca au trecut printr-o experiență de coșmar săptămâna trecută, odată cu întoarcerea din vacanță de la Paris. Au rămas fără aproape 400 de lei și, mai mult, au fost nevoiți să treacă prin stresul pierderii avionului. Au fost puși în stand-by și nevoiți să aștepte un avion cu locuri libere disponibile. 

„CAUT PERSOANE “PĂCĂLITE” de compania aeriană WIZZ AIR.
Persoane care nu au reușit să facă check-in ul și mai apoi au fost taxate suplimentar.

PE SCURT: Am achiziționat bilete dus-întors pe ruta Cluj-Napoca – Paris Beauvais pe data de 28 iunie. Problema a apărut la zborul de întoarcere (22 septembrie), când am încercat să fac check-in ul (ora 21:26, cu 12 ore inaintea zborului) mi s-a emis un bilet de îmbarcare invalid, după cum se poate vedea în atașamentele de mai jos. Am făcut ce era scris și acolo, ne-am prezentat la aeroport la prima oră, unde am fost nevoiți să achităm 37€/pasager, asta în ciuda explicațiilor noastre. Aparent, cei 30€ sunt taxa de check-in la aeroport, serviciu pe care noi nu l-am solicitat, cel putin nu VOIT! Restul de 7€ reprezintă taxa perceputa de aeroport.

Lucru interesant a fost că și altor pasageri li s-a solicitat să achite această sumă, pe zbor operat de aceeași companie aeriană, către Craiova. Și mai interesant a fost când am realizat că, chiar dacă am plătit de 2x pentru aceeași cursă, noi eram pasageri în STAND-BY. Astfel am fost nevoiți să așteptăm până s-au îmbarcat majoritatea persoanelor, să vedem dacă se găsește vreun locșor și pentru noi. După noi au mai venit în jur de 10 persoane cărora li se căuta un loc, nu LOCUL. Presupun că și ei au pățit la fel.

Finalul a fost fericit, am ajuns acasă cu bine, însă fără 74€. În urma reclamației făcute am primit ca și răspuns:
“Datorită faptului că pentru acest zbor, check-in-ul online a fost efectuat, însă nu a fost printat tichetul de îmbarcare, nu putem decât să considerăm că taxa solicitată în cazul dumneavoastră a fost corectă.
Având in vedere regulamentul menţionat mai sus, şi în urma analizării solicitării dumneavoastră dorim sa vă informăm cu regret, că nu avem posibilitatea să vă rambursăm comisionul de check-in la aeroport, deoarece putem acționa numai în conformitate cu Regulamentul, nu pot exista alte modificări și nu avem dreptul să ne abatem de la aceste reglementări.”

Cei de la asistență nu cred că au înteles că a fost “greșeala” lor pe banii mei. Nu aveam ce să printăm, plus de asta consider că majoritatea avem biletele de îmbarcare pe telefon când călătorim.

Dacă ați avut răbdare și ați citit până la capăt, m-ar ajuta mult o distribuire.

O zi plăcută și zboruri fără astfel de incidente vă doresc!”, a scris Tekla, tânăra păgubită.  

CLICK AICI PENTRU A VEDEA POSTAREA ÎN ORIGINAL

Mai multe persoane au reacționat în urma mesajului distribuit pe Facebook și au dezvăluit că au trecut și ei, la rândul lor, prin mai multe experiențe penibile din cauza unor companii aeriene. 

„Asa am patit si eu pe cand sa merg in concediu cu zbor din CJ, am avut bilet invalid si mi-au refuzat imbarcarea pt ca nu mai erau locuri in avion si eram 4. A trebuit sa fac scandal si am acceptat sa zbor din Bucuresti si mi-a dat tot concediul peste cap.
Ei vand mai multe bilete fata de cate locuri au in avion, asa practica majoritatea firmelor dar vad ca ei in ultimul timp au luat-o razna, si daca cineva nu vine la imbarcare au oameni de back-up . Ai avut noroc ca totusi te-ai urcat in avion, fata de mine care am pierdut o zi de cazare in Milano, o legatura cu avionul pana in Alghero si o masina inchiriata si a trebuit sa imi platesc si drumul spre Bucuresti pt ca nu iti ofera transfer doar alte bilete la schimb si in cel mai fericit caz niste bani care oricum nu imi acopera pierderea(desi nu cred ca ii voi vedea) …. Am facut claim dar ma indoiesc ca se va rezolva ceva… Mi se pare absurd ceea ce fac, am pierdut 2 zile din cauza lor….. nu cred ca iti mai vei recupera banii…..”,
a scris Ramona.

„Am pățit și eu la fel. București – Barcelona, aceeași problema la zborul de întoarcere. Am avut noroc ca au înțeles cei din Barcelona problema și nu mi-au luat taxa suplimentară, dar au menționat ca in mod normal trebuie făcut check-in ul online”, a adăugat și Raluca. 

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *