Șoferii clujeni reclamă faptul că aplicația Primăriei pentru parcări are o mulțime de erori și adesea este imposibil să achiți parcarea.
„Aplicația care ne e recomandată pe toate automatele de parcare, cel puțin din BT Arena, nu are nimic funcțional: fail sa scanezi tichet, fail sa adaugi mașina, fail sa editezi profilul, fail să adaugi card de plata, fail la încărcarea hărtii. absolul totul despre aplicatia asta e un esec. Problema e ca Primăria Cluj susține public aplicația pentru parcările sale. Rezolvați-vă aplicația!”, a sesizat un clujean.
Un alt clujean susține că aplicația nu a fost updatată de trei ani. Mai mult, Primăria a vrut să elimine concurență, motiv pentru care acum singura aplicație care poate fi folosită este ParkingPay.
„Aplicatia ParkingPay afișează că tariful e 0 lei si totul e “deschis 24/7”, iar dacă încerc să plătesc îmi spune “nu se poate percepe sold negativ” (de asemenea, aplicația nu a mai fost actualizată de 3 ani și nici nu are introduse zonele noi, ex. Sala Sporturilor)”, potrivit unui alt clujean.
Primăria Cluj-Napoca a transmis că situațiile semnalate de către clujeni au fost înaintate spre soluționare departamentelor implicate.
Este însă penibil ca în cel mai SMART oraș din țară, o aplicație a Primăriei atât de folosită să dea așa multe rateuri. Este un alt exemplu ca sub poleiala și gargara Primarului lucrurile nu sunt chiar atât de roz.