In vizor

Clienții Electrica s-au trezit cu facturile umflate după 2 luni de mentenanță

Clienții Electrica au împânzit mediul online cu plângeri la adresa companiei. După ce că timp de două luni atțt aplicația cât și site-ul au fost nefuncționale, acuma consumatorii s-au trezit cu facturi umflate și cu index-uri scoase din burtă. Iar noua aplicație este un eșec total.

„Ce s-a întamplat cu update-ul de la Myelectrica? Am intrat și eu pe site să vad care-i treaba și surpriză. Scrie în cont că indexul a fost trimis de către client, indexul fiind 5536 dar realitatea este ca în contor am indexul de 4167. Deci după logica asta, va veni o factura groasă. Eu am sesizat asta și am trimis online plângere. Am observat la mai mulți cunoscuți aceeași problemă. Indexul super umflat”.

„Jalnic. Nu funcționează. Chestia cu mentenanță este vrăjeală. S-a făcut că să luați ceva bani ( nu puțini) de pe oamenii de rând. Să explic: în decembrie 2023 am trimis index 17313, mi-a venit o factură de 893 lei, erau facturați 746 kw, citind contorul consumaserăm numai 419 Kw, o diferență de 327 Kw. Așa își bagă bani în conturile lor. Pentru chestia asta am făcut plângere penală la Poliție și la Protecția Consumatorilor. Cred că nu sunt singurul”.

„Am primit factură cu 200 de Kw mai mult față de ceea ce am consumat”.

„Consumul meu lunar nu depășește 200 de Kw și acum, mi-ați băgat pentru ianurie 457 de Kw”, sunt doar câteva dintre plângerile consumatorilor.

Mai mult, clienții Electrica reclamă faptul că în noua aplicație lipsește opțiunea de a sesiza neregulile, probabil așteptându-se la un val de nemulțumiri.

„Butonul de asistență nu mai funcționează după ce s-au umflat facturile”.

„Faceți estimări la estimările voastre și măriți artificial index-urile cu cel puțin 100 de KW ca să ne taxați mai mult. Ne furați pe față și nu primiți reclamații”. au sesizat clienții.

După 2 luni de mentenanță, nou aplicație e un eșec, și le provoacă frustrări consumatorilor.

„O aplicație jalnică de tot râsul. Nu se poate deschide, dă erori, se trimit facturi eronate și inexistente, istoric de index nu există, nu se poate comunica cu Electrica (centrul de ajutor este inexistent)”.

„Vai de capul vostru. Așa bine ați actualizat aplicația și datele. Nu mai poți trimite citirea contoarelor, nu mai poți face plăți”, reclamă clienții.

Electrica Furnizare nu a fost niciodată o companie agreată de consumatori. Aceștia au avut mereu zeci sau sute de plângeri. La biroul pentru relații cu clienții din centrul Clujului, oamenii sunt ținuți ore întregi afară, indiferent dacă plouă sau e frig, iar paznicul se comportă precum un tartor jignind și agresând clienții. Însă această găselniță cu facturile umflate, tot din cauza companiei, i-a scos din sărite pe cei mai mulți consumatori, aceștia amenințând că vor face plângeri la Protecția Consumatorului.

Citește și:

O clujeancă susține că agentul de pază de la Electrica a înjurat și agresat oamenii de la coadă