Vocea ta

O clujeancă susține că agentul de pază de la Electrica a înjurat și agresat oamenii de la coadă

O clujeancă a relatat experiența prin care trec zilnic zeci de clujeni care apelează la biroul Electrica din centru. Indiferent de zi, oră sau vremea de afară întotdeauna la acel birou este o coadă.

Femeia susține că pe lângă condițiile în care sunt obligați să aștepte cetățenii, mai apare și agentul de pază care îi înjura și chiar îi agresează pe cei de la coadă.

„Niciodată nu mi s-a întâmplat să-mi fie frică că o să fiu pocnită într-o situație de business până azi de dimineață când, la biroul Electrica Furnizare din Cluj, Strada Gheorghe Șincai, nr 1, un domn mare, mare de tot, ne-a luat la rost (pe mine și pe Buni), a înjurat clienții care comentau că nu sunt lăsați să intre și a bruscat-o pe doamna din fața mea. Domnul de la pază. Eu m-am uitat ca David care n-are praștie la Goliath și i-am zis că avem programare. Și că nu-i frumos să înjure. Dumnealui a mormăit ceva și ne-a lăsat să intrăm. Acolo, într-o tăcere de mormânt, acel tartor ordona clienților unde să stea și mai ales să stea jos că le stresează pe doamnele de la birou. Care, când nu mai puteau de….stres strigau la dumnealui că de ce lasă prea multe persoane înăuntru (nu eram prea multe). Evident că domnul și doamnele nu sunt atât de mult de vină precum șefii lor. Șefi care se bucură de profitul net de peste 400 mil. lei și o creștere la bursă de peste 15% a acțiunilor anul trecut. Pe spatele bunicilor, mătușilor și a doamnei care era a treia zi plecată de la serviciu ca să-și rezolve problemele de facturare. Rușine. Rușine. Rușine. Asta în orașul de 5 stele, da?” a relatat clujeanca.

Femeia susține că după această întâmplare a încercat să depună sesizare la Centrul de Relații cu Clienții Electrica (telefonic – toate liniile sunt ocupate – nu a mers), pe site (am primit eroare), a sesizat Poliția Locală, Poliția Română și ANPC. Ulterior a fost sunată de Electrica cu promisiunea investigării situației și a remedierii acesteia.