Din oras

Cifra de afaceri Farmec a crescut cu peste 13% în 2015

1 martie 2016: Farmec, cel mai important producator roman de cosmetice, a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 172,5 milioane lei (38,8 milioane Euro), inregistrand o crestere cu peste 13% fata de rezultatele financiare din 2014.  

Directorul General Farmec, Mircea Turdean se arata incantat de rezultatele pe care le-au avut anul trecut. Totodata, el se arata recunoscator fata de clientii fideli care apreciaza constant calitatea si inovatia produselor companiei.

„Anul 2015 a reconfirmat pozitia de top pe care compania si produsele noastre o au in piata de cosmetice, iar acest lucru nu ar fi fost posibil fara sustinerea clientilor nostri fideli, care apreciaza calitatea si inovatia produselor romanesti. De asemenea, acest rezultat confirma faptul ca avem o strategie de business solida si sanatoasa, dezvoltata tinand cont de nevoile consumatorilor, dar si de contextul macroeconomic. Pentru 2016, ne propunem cresterea cifrei de afaceri, prin consolidarea pe piata a principalelor noastre branduri, dar si lansare de noi produse. Continuam sa fim aproape de consumatorii nostri, atat prin deschiderea de noi magazine in comertul traditional, cat si in centrele comerciale, inclusiv in Bucuresti, locatie asteptata cu mare interes de catre iubitorii produselor noastre”, a declarat Mircea Turdean-Director General Farmec. 

In 2015, compania a lansat pe piata trei noi game de produse, toate create special pentru solutionarea unor probleme specifice ale consumatorilor – Gerovital Happiness (produse cosmetice pentru fata si corp care ofera tenului un aspect sanatos, plin de stralucire), Gerovital H3 Derma Sun (gama inovatoare in domeniul dermatocosmeticelor cu protectie solara) si Gerovital Tratament Expert (gama pentru ingrijirea completa a parului). 
De altfel, brandul Gerovital a obtinut titlul de SUPERBRAND 2015, in cadrul evaluarii realizate de Superbrands Romania.

Incepand cu anul trecut, prin partenerii de business ai companiei din Franta, Grecia, Italia si Spania, produsele Farmec pot fi cumparate si testate, atat de romani, cat si de strainii interesati de produse romanesti de cea mai buna calitate. 

Pe plan national, Farmec a modernizat unul dintre cele mai importante magazine de brand ale companiei din Cluj-Napoca. Farmec detine in prezent sase magazine de acest gen – in Cluj-Napoca, Arad, Timisoara si Targu-Mures. in prezent, produsele Farmec ajung in peste 30 de tari, principalele piete fiind: Japonia, Ungaria, Grecia, Macedonia, Republica Moldova, EAU, Irak, Kuwait, Canada. 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *