Vocea ta

Ce experiențe mai au clujenii cu angajații Primăriei: Operatorul de la ghișeu stătea pe TikTok

Interacțiunea clujenilor cu angajații statului este mult prea des o experiență deloc pozitivă. O clujeancă reclamă faptul că la ultima vizită la serviciul de Taxe și Impozite din cadrul Primăriei, angajații aveau alte preocupări decât să ajute cetățenii: unul stătea pe telefon, iar un altul mânca tocăniță.

,,În data 15.02.2024 am fost în incinta primăriei de pe strada Moților, sa îmi platesc anumite taxe. Împreuna cu mine era mama care avea și ea de platit o taxă. În toată încaperea eram doar trei clienti și restul operatorilor de la ghișeu. În timp ce eu plateam taxele , operatorul de lângă mine în loc să o ia pe mama la ghișeu stătea pe tik tik sau youtube, iar un alt operator mânca o tocăniță de cartofi. După ce a facut operatorul actele necesare mama a intrebat-o foarte civilizat unde plătește. Din păcate operatorul a vorbit foarte urât, fără niciun motiv, chiar afirmând ca pe ea nu o interesează cum a fost în alți ani. Chiar dacă programul de joi este mai lung pentru operatorii din primărie, acesta nu este un motiv pentru vorbe urate și indiferență totală. Nu e normal ca un operator plătit din bani publici să vorbească așa cu noi oamenii. Nu doresc să se facă referate dar totuși să se facă o notificare verbală în astfel de cazuri sau măcar la evaluarea anuala a angajatiolor să li se atragă atenția legat de comunicarea cu clienții”, a semnalat clujeanca.

De altfel, Ziar de Cluj a scris și în trecut despre unii angajați ai Primăriei care doar se prefac că lucrează, pe principiul timpul trece, leafa vine.

Citește și:

Experiența unui clujean cu un angajat al Primăriei Cluj-Napoca: când nu vor să răspundă, angajații spun că sunt plecați pe teren