Vocea ta

Aventurile unui clujean la Oficiul Poştal numărul 15 din Mănăştur. Angajatele s-au certat, în faţa clienţilor, ca la uşa cortului

Un incident neplăcut privind serviciile de proastă calitate oferite de Poşta Română ne-a fost sesizat de un clujean. Acesta a relatat modul în care una dintre funcţionarele Oficiului Poştal numărul 15 din Mănăştur a refuzat să serveacă persoanele care aşteptau de zeci de minute bune la coadă. Mai mult decât atât angajata Oficiului Poştal s-a luat la ceartă cu colega de birou în momentul în care aceasta i-a solicitat să deschidă încă un ghişeu pentru a reduce timpul de aşteptare al clienţilor.

Clujeanul care ne-a relatat incidentul petrecut marţi  la Oficiul Poştal numărul 15 a fost sancţionat contraventional pentru că a circulat fără rovignetă. Prin urmare a primit acasa înştiinţarea şi a decis să meargă la poştă să îşi ridice personal procesul verbal. După o aşteptare la coadă de aproximativ 40 de minute, funcţionarele de la poştă l-au pus să revină deoarce nu găseau avizul. La a doua încercare Ovidiu Lucaci alături de alte 7 persoane au asistat la o ceartă ca la uşa cortului între angajatele oficiului poştal.  

          „Astazi 12.09.2017 in jurul orei 13:30 m-am prezentat la oficiul postal numarul 15 din Cluj-Napoca, cartierul Manastur sa-mi ridic premiul pentru ca am circulat fara rovinieta (tin sa precizez ca am primit hartie ieri si scria negru pe alb: „incepand de azi ….”, dar astazi de dimineata dupa ce am asteptat la coada aproximativ 40 minute, iar doamna de la posta dupa ce a cautat prin mai multe locuri mi-a zis sa revin mai tarziu). Si de data aceasta am asteptat aproximativ 15-20 minute pentru ca era un singur ghiseu deschis, mai era o doamna la ghiseu si inca o doamna care se plimba de colo colo (daca putem spune asa). La un moment dat doamna care se grabea sa ne serveasca a rugat-o pe doamna sa deschida si ea ghiseul, aceasta a inceput sa vorbeasca urat (chiar daca era mai tanara), si uite asa am asistat noi cei 6,7 oameni care asteptam la coada la discutia dintre dansele gen:”Nu-mi spune tu mie ce sa fac, ca nu esti sefa mea daca vreau lucrez daca nu nu, ca acuma plec etc. Dupa aproximativ 10 minute pur si simplu nu am mai rezistat si i-am cerut dansei sa-mi zica numele, dar nu a vrut si s-a ridicat de pe scaun si a plecat mai in spate. Am insistat de mai multe ori sa-mi zica numele spunand-ui ca o sa fac o sesizare in acest sens… Vazand ca nu vrea sa-mi zica numele am incercat sa-i fac poza, atunci a plecat in spate zicand ca ea cheama politia iesind pe o usa in partea din spate. Pur si simplu m-i se pare de ne-imaginat sa raspunda unei persoane mai invarsta ca „daca vrea lucreaza daca nu nu, ca nu este sefa mea”, sau „e treaba mea ce fac, vezi-ti tu de ale tale”, dansa chiar a rugat-o frumos sa deschida si ea ghiseul, a adus si argumente vazand ca vorbeste urat gen: uitate cati clienti am servit eu, timp in care tu ai tot iesit, ba ai mancat, ba ai vorbit la telefon etc…).Pe ghiseu scria „program cu publicul 12:00-18:00″, si dumneaei a „deschis” ghiseul la ora 13:37. Va rog doar sa va uitati pe camere in intervalul orar 13:15-13:50 – 12-09-2017. Probabil a sunat la politie si sunt sigur ca aveti datele mele acolo ca doar le-am dat cand am ridicat procesul verbal. Ma rog putea sa fie si o bomba pentru ca pe hartia de notificare nu scrie ce este de fapt acolo” a relatat Ovidiu Lucaci.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *