Sex

Alte 13 pozitii sexuale din Kama Sutra

Prin lucrarea erotica Kama Sutra, popoarele Indiei Antice au imbogatit diferitele feluri in care barbatul se poate bucura de o femeie si au avansat mai mult decat occidentalii cunoasterea si cercetarea copulatiei sau a impreunarii dintre barbat si femeie.

 

Iata alte 13 dintre ele (cu denumirile in araba):

13.     Dok el arz (izbitura in acelasi loc). Barbatul sta in sezut, cu picioarele intinse in fata. Femeia se aseaza calare pe coapsele lui, incrucisandu-si picioarele la spatele barbatului, si-si plaseaza vulva in fata madularului sau, pe care-l calauzeste apoi in vagin. In continuare, ea isi pune bratele pe dupa gatul lui, iar el ii imbratiseaza soldurile si talia, ajutand-o sa se ridice si sa coboare pe membrul lui. Femeia trebuie sa-l ajute pe barbat in aceasta actiune.

 

14.     Nik el kohul (impreunarea pe la spate). Femeia sta culcata pe burta si-si ridica fesele cu ajutorul unei perne. Barbatul vine pe la spate, se intinde pe spinarea lui si-si introduce instrumental, in vreme ce femeia isi petrece bratele pe dupa coatele barbatului. Aceasta este cea mai usoara dintre toate metodele.

 

15.     El keurchi (pantece la pantece). Barbatul si femeia stau in picioare, fata in fata; ea isi desface coapsele; barbatul isi strecoara talpile intre cele ale femeii si le aduce si ea pe ale ei ceva mai in fata. In aceasta pozitie, barbatul trebuie sa tina unul dintre picioare cumva mai in fata. Fiecare dintre cei doi isi tine bratele pe dupa soldurile celuilalt. Barbatul isi indroduce madularul si cei doi se misca astfel ingemanati.

 

16.     El kebachi (berbecul). Femeia sta in genunchi, cu antebratele pe pamant; barbatul vine pe la spate, ingenuncheaza si-si introduce madularul in vagin, pe care ea il impinge cat mai mult posibil; eol ar face bines a-si aseze painile pe umerii femeii.

 

17.     Dok el outed (baterea pironului). Barbatul sta in picioare si femeia isi impreuneaza picioarele pe dupa soldurile barbatului, cuprinzandu-i gatul cu bratele si stabilizandu-si pozitia prin sprijinirea de un perete. In vreme ce ea sta atarnata in felul acesta, barbatul isi strecoara pironul in vulva.

 

18.     Sebek el heub (contopirea dragostei). In vreme ce femeia sta culcata pe partea dreapta, partenerul sta intins pe partea stanga. Piciorul lui stang ramane intins, iar pe dreptul il ridica la inaltimea soldului ei, moment in care ii ridici piciorul de deasupra peste soldul tau. In felul acesta, acel picior ii slujeste drept sprijin pentru spate. Dupa ce barbatul si-a introdus madularul, se misca dupa cum ii place, iar ea raspunde la actiunile sale dupa bunul ei plac.

 

19.     Tred ech chate (oaia). Femeia sta in patru labe; barbatul, la spatele ei, ii ridica coapsele pana cand vulva ajunge la acelasi nivel cu madularul, pe care-l introduce. In aceasta pozitie, ea trebuie sa-si lase capul intre brate.

 

20.     Kalen el miche (schimbarea rolurilor). Barbatul sta intins pe spate. Femeia, strecurandu-se intre picioarele lui, se asaza peste el, cu degetele de la picioarele proptite in pamant. Ea ridica coapsele barbatului, indoindu-le catre corpul acestuia, in asa fel incat membrul lui viril sa ajunga in dreptul vulvei, in care il calauzeste, dupa care isi pune mainile pe pat, pe de o parte si alta a barbatului. Totusi, este neaparat nevoie ca talpile femeii sa stea sprijinite pe o perna ca sa-si poata mentine vulva in concordanta cu madularul barbatului. In aceeasi pozitie, rolurile sunt schimbate, femeia jucandu-l pe cel al barbatului si viceversa. Exista si o variatie la aceasta maniera. Barbatul sta pe spate, in vreme ce femeia ingenucheaza cu picioarele sub ea, dar intre picioarele barbatului.

 

21.     Rekeud el air (cursa membrului). Barbatul, intins pe spate, isi tine umerii pe o perna, dar posteriorul lui trebuie sa ramana lipit de pat. Asezat astfel, el isi ridica coapsele pana cand genunchii ajung in dreptul fetei; apoi femeia se aseaza, infingandu-se in madularul lui; ea nu trebuie sa se lase jos, ci sa stea ca pe spinarea unui cal, saua fiind reprezentata de genunchii si stomacul barbatului. In aceasta pozitie, ea poate sa se miste in sus si in jos, folosindu-si cum se cuvine genunchii. De asemenea, ea isi poate pune genunchii pe pat, caz in care barbatul accentueaza miscarea cu ajutorul coapselor, in vreme ce ea il apuca de umarul drept cu mana stanga.

 

22.     El modakheli (potrivirea). Femeia sta asezata pe coccis, doar proeminentele feselor ei atingand pamantul: barbatul ia aceeasi pozitie, vulva ei stand in fata cu madularul lui. Apoi femeia isi pune coapsa dreapta peste coapsa stanga a barbatului, in vreme ce, la randul sau, el isi asaza coapsa dreapta peste coapsa ei stanga. Femeia, apucand cu mainile bratele partenerului, isi introduce madularul in vulva; iar apoi, fiecare dintre ei lasandu-se usor pe spate si tinandu-se unul pe celalalt de partea superioara a bratelor, cei doi initiaza o miscare de leganare armonioasa, pastrand ritmul miscarii cu ajutorul calcaielor, care stau sprijinite pe pamant.

 

23.     El khouarki (cel ce se opreste in casa). Femeia stand culcata pe spate, barbatul se intinde deasupra ei, tinand niste pernite in maini. Dupa ce barbatul isi introduce madularul, femeia isi ridica fesele cat de mult poate, barbatul urmarind-o cu membrul varat inauntru; apoi femeia se lasa din nou inspre pat, miscandu-se cu socuri scurte, si cu toate ca cei doi nu sunt imbratisati, barbatul trebuie sa ramana ca si lipit de ea. Cei doi pot continua aceasta miscare, dar barbatul trebuie sa se faca usor, sa nu-si lase greutatea asupra femeii, iar patul trebuie sa fie moale. In absenta unui astfel de pat, exercitiul nu poate fi continuat fara intrerupere.

 

24.     Nik el haddadi (impreunarea fierarului). Femeia sta pe spate cu o perna sub fese, tinandu-si genunchii cat mai aproape de piept, in asa fel incat vulva ei sa stea expusa asemenea unei tinte; apoi ea calauzeste madularul partenerului in vagin. Barbatul executa un timp miscarile obisnuite ale impreunarii, apoi scoate unealta din vulva si o face sa alunece pret de o clipa intre coapsele femeii, asa cum fierarul scoate fierul inrosit din cuptor pentr a-l scufunda in apa rece. Acest fel de impreunare se numeste sferdgeli, pozitia gutuiului.

 

25.     El moheundi (seducatorul). Femeia sta culcata pe spate, iar barbatul sta intre picioarele ei, cu fesele lipite de labele picioarelor, apoi ridica si departeaza coapsele femeii, prinzandu-i picioarele la subsuorile lui, sau peste umeri; dupa care o cuprinde pe dupa mijloc sau o apuca de umeri.

 

Descrierile de mai sus ofera un mare numar de procedee, care nu pot fi toate demonstrate cum se cuvine. Dar avand la dispozitie o varietate atat de mare de alegeri, barbatul care gaseste una dintre ele de pus in practica, poate gasi cu usurinta altele care sa-i convina. Este neindoielnic ca indienii au depasit prin aceste pozitii si miscari erotice cele mai mari dificultati cu privire la copulatie.

 


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *