Un clujean susține că anual se fac 3650 de sesizări telefonice prin care se solicită mutarea camerei care citește numerele de înmatriculare la ieșirea din parkingul Unirii. Această măsură ar ajuta la fluidizarea traficului și la evitarea blocajelor. În ciuda acestui număr mare de sesizări, deocamdată Primăria nu a luat măsuri pentru a muta locația camerei.
„Faceți cumva o inginerie și mutați camera care citește numărul de înmatriculare al mașinii la IESIREA din parcarea din Piața Unirii, în așa fel încât să îl poată citi când mașina este în dreptul stâlpului de citire tichet. Pentru că nu mulți utilizatori ai parcării citesc romanul de instrucțiuni „scris cu roșu” de la automatul de plată parcare și se creează confuzie, blocaje, nervi. Dacă mutați camera, lucrurile se rezova simplu și inteligent și cu un drum mai puteți elibera un post de telefonist, al celui care răspunde la aprox. 3650 apeluri/an (cifră obținută din sursă sigură) pentru sesizări în legătura cu această problemă”, susține clujeanul.
Primăria nu este capabilă nici măcar să asigure mentenanța la aplicația care permite plata parcărilor, după cum se plâng tot șoferii, astfel că mutarea unei camere ar putea să fie o cerere prea complicată pentru unii angajați ai Primăriei.
Citește și:
Clujenii se plâng de aplicația Primăriei pentru parcări: nu a mai fost actualizată de 3 ani