Pasagerii care și-au luat bilet de avion pentru cursa Cluj-Napoca-Memmingen, din această dimineață, de la ora 07:50, vor ajunge la destinație cu o întârziere de câteva ore. Oamenii au fost șocați de faptul că au fost plimbați de două ori prin terminal.
Un cititor Ziar de Cluj ne-a semnalat faptul că ambele aeronave Wizz Air pregătite pentru cursa Memmingen nu se pot ridica de la sol din cauza unor defecțiuni. La ora 11:00, pasagerii încă așteptau să fie remediate defecțiunile tehnice la al doilea avion. Plecarea spre Memmingen e estimată la ora 12:40.
,,Sunt într-un Wizz Air (autobuz cu aripi). Cluj-Memmingen nu a decolat încă. Fiind două avioane defecte până acum. Acum lucrează la al doilea. Și ne bagă pentru a doua oară în terminal”, ne-a scris pasagerul Mircea M.
David Ciceo, Directorul Aeroportului Internațional Avram Iancu Cluj, a confirmat știrea.
,,Da, au existat probleme la două aeronave Wizz Air. Din această cauză, zborul are o întârziere de circa două ore”, a declarat David Ciceo.
În timp ce Wizz Air se laudă cu noi destinații, clienții companiei sunt tot mai nemulțumiți de flota de avioane de la Cluj-Napoca care ,,pușcă” frecvent.
Ziar de Cluj a solicitat punctul de vedere al reprezentantului Wizz Air și vom reveni cu informații.
UPDATE: Reprezentanții Wizz Air au transmis că de fapt, în intervalul orar menționat, au avut loc verificări tehnice neprevăzute, și nu a fost vorba de o defecțiune majoră. De asemenea, reprezentanții companiei pretind că pasagerii au fost informați și li s-au oferit vouchere alimentare.
“Zborul W6 3373 de la Cluj spre Memmingen, programat pentru 24 ianuarie, a înregistrat o intârziere din cauza unei verificări tehnice neprevăzute a aeronavei de operare. Un alt aparat de zbor a fost imediat trimis să opereze zborul, dar înainte de decolare a fost identificat un semn de posibilă defecțiune tehnică, iar aeronava s-a intors la poziția de garare pentru inspecție. Pentru a minimiza efectele întârzierii, compania a alocat o altă aeronava pentru a opera zborul care a decolat la 12.40 (ora locală).
În conformitate cu politica Wizz Air și reglementările relevante, pasagerii au fost informați și li s-au oferit vouchere de alimente. Wizz Air își cere scuze tuturor celor afectați pentru inconvenientele create, dar siguranța pasagerilor si a echipajului este prioritatea numărul unu a companiei, ne-a transmis purtătorul de cuvânt al companiei Wizz Air.