La 12 iunie 2015, Ovidiu Vasu inaugura cu mare pompa primul magazin de brand al Universitatii Cluj intr-un spatiu inchiriat in incinta stadionului Cluj Arena. Desi trebuia sa faca aceasta miscare inca din 2007, de cand a preluat clubul, adica sa se foloseasca de forta celui mai important brand sportiv al Clujului ca sa scoata bani buni din merchandising, Vasu cel comunist abia in 2015 s-a gandit ca e o miscare buna. Numai ca, exact in stilul sau caracteristic, Vasu reuseste sa o dea de gard cu orice intreprinde.
Pentru orice bun manager (nu e cazul lui Vasu), ideea de a deschide un magazin cu articole de merchandising langa un stadion precum Cluj Arena, cu evenimente sportive extrem de rare, nu e una care sa aduca succesul. Mult mai inspirati, cei ce gestioneaza merchandisingul pentru echipa de fotbal a U Cluj s-au plasat in Iulius Mall, unde fac vanzari foarte bune.

In alta ordine de idei, in mod cu totul suspect, Vasu a incredintat administrarea magazinului unui extern, pe numele lui Tibor Mostis, patronul unei firme de productie publicitara, Ramex Intermed, cu bilanturi nedepuse la 2016, dar care pe 2015 a marcat un profit de mare succes – 2400 de euro.
Tot tipic lui si felului ieftin de a gandi, Vasu n-a vrut sa investeasca nimic in productia de materiale sportive, zgarcindu-se la tarate si lasand brandul U pe mana unui novice cu firma de apartament. Proiectul s-a fasait extrem de repede. Un esec total, marca Vasu.
In continuare, brandul U nu este monetizat de catre CS U. Desi valoreaza incredibil de mult. Bravo, nenea Vasu, curata realizare!