Afacerea zilei

Vasu are pe mana "U", cel mai valoros brand al Clujului, si a dat chix cu magazinul de articole sportive al Universitatii. Curat management, coane Ovidiu!

La 12 iunie 2015, Ovidiu Vasu inaugura cu mare pompa primul magazin de brand al Universitatii Cluj intr-un spatiu inchiriat in incinta stadionului Cluj Arena. Desi trebuia sa faca aceasta miscare inca din 2007, de cand a preluat clubul, adica sa se foloseasca de forta celui mai important brand sportiv al Clujului ca sa scoata bani buni din merchandising, Vasu cel comunist abia in 2015 s-a gandit ca e o miscare buna. Numai ca, exact in stilul sau caracteristic, Vasu reuseste sa o dea de gard cu orice intreprinde.

Pentru orice bun manager (nu e cazul lui Vasu), ideea de a deschide un magazin cu articole de merchandising langa un stadion precum Cluj Arena, cu evenimente sportive extrem de rare, nu e una care sa aduca succesul. Mult mai inspirati, cei ce gestioneaza merchandisingul pentru echipa de fotbal a U Cluj s-au plasat in Iulius Mall, unde fac vanzari foarte bune.

In alta ordine de idei, in mod cu totul suspect, Vasu a incredintat administrarea magazinului unui extern, pe numele lui Tibor Mostis, patronul unei firme de productie publicitara, Ramex Intermed, cu bilanturi nedepuse la 2016, dar care pe 2015 a marcat un profit de mare succes – 2400 de euro. 

Tot tipic lui si felului ieftin de a gandi, Vasu n-a vrut sa investeasca nimic in productia de materiale sportive, zgarcindu-se la tarate si lasand brandul U pe mana unui novice cu firma de apartament. Proiectul s-a fasait extrem de repede. Un esec total, marca Vasu.

In continuare, brandul U nu este monetizat de catre CS U. Desi valoreaza incredibil de mult. Bravo, nenea Vasu, curata realizare!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *