Anchete

Vasile Dancu baxeaza 143 000 de euro ca sa faca „monitorizare culturala” la proiectul terminat „Timișoara – Capitală Europeană a Culturii în anul 2023”! Incredibil, ce tzeparau!

Timisoara pare ca devine a doua casa a domnului Profesor Vasile Dancu, lider de prim rang al PSD, care, dupa sustinerea primita de la filiala timisoareana a partidului in vederea unui post de europarlamentar, iata ca primeste si un superb bonus financiar: casa de sondaje IRES, detinuta din umbra de Dancu, a „impuscat” ieri un contract baban de „monitorizare culturala” pentru stupefianta suma de 143 000 de euro!

Proiectul cultural a fost unul cu o vizibilitate modesta in Romania, dar, no, acum ca e gata, de ce sa nu se faca si o inutila „monitorizare culturala” pentru ca dom’ Profesor sa mai „aglutineze” niste banet?!

Austeritate sa fie, dar pentru catei, nu pentru liderii mari ai PSD!

 

„Abordarea cercetării va pleca de la constatarea că programul TM2023 a pus accentul într-o mare măsură pe nevoia de a completa idealul excelenței culturale și artistice și succesul numeric la public, cu accentul pus pe implicarea și pe efectele resimțite de oameni, public, decidenți și profesioniști, rolul și impactul asupra acestora în proiectele și experiențele culturale, prin abordări cu o dimensiune de intervenție culturală sau socială, prin educație. Analiza va urmări cu precădere dinamica relației cu publicul în cazul proiectelor și evenimentelor din Programul TM2023. Parametrii minimi de validare a cercetării cantitative cu privire la operatorii culturali incluși în Programul cultural național „Timișoara – Capitală Europeană a Culturii în anul 2023”– cum implică aceștia publicul, cu ce succes etc. –, pentru ca studiul să fie considerat reprezentativ: minim 60% dintre entitățile înregistrate în program pe toată durata acestuia, și minim 80% pentru perioada 2021-2023. Durata chestionarului trebuie să fie de minim 20 de minute, de preferat CATI sau CAWI. Parametrii minimi de validare a cercetării cantitative cu privire la implicarea publicului din regiunea Banatului (altul decât cei din Timișoara) pentru a identifica tipologia categoriilor de public, preferințe și tipare de consum, vor presupune: proiectarea și aplicarea a 3 sondaje de opinie pe eșantioane de minim 385 de persoane fiecare, CATI, CAPI sau CAWI”

  • o parte din blablaurile prezente in caietul de sarcini