
O mămică a povestit experiența neplăcută pe care a avut-o cu un taximetrist de la Aeroportul din Cluj. Se pare că domnul taximetrist, pe lângă că a vrut să o taxeze mult mai mult decât costa de fapt cursa, nici nu a dorit să îi dea bon și s-a și răstit la copilul de patru ani care o însoțea.
„Am avut o experiență neplăcută si dezamagitoare cu un taximetrist de la Global. Eu (mama) eram cu copilul meu minor (4 ani) în aeroportul din Cluj-Napoca si am urcat în prima mașină disponibilă de pe culoarul stației de taxi din aeroport. Deoarece ne întorceam din concediu aveam și 2 genti de călătorie cu noi. Locuim în Apahida (deci cursa „nerentabila”) și i-am zis d-lui taximetrist ca sunt dispusa sa ii achit 50 lei pentru o cursa care costa normal 10 lei, conform aplicației Bolt. A zis ca el refuza sa facă cursa, și dacă intr-adevar doresc, ne duce, dar pentru 60 lei. Eram obosită, copilul…nu mai zic .. era deja urcat în mașină. Am acceptat și l-am rugat sa îmi dea bon la final. Moment în care a devenit furios și i-a strigat copilului de 4 ani sa se dea jos din mașină, ca lui nu „i se merită” cursa… Acest comportament lipsit de decenta umana și etica profesională nu trebuie sa fie tolerat. E revoltator modul în care se afișează ca niște „atotputernici” unii taximetriști. Zic unii, pentru ca următorul taximetrist la care am apelat (alta companie) a fost UMAN și a acceptat cursa fără nicio problema. M-am bucurat sa vad ca totuși mai exista oameni printre oameni”, a povestit femeia.
Aceasta este doar încă o întâmplare de acest fel dintr-un lung șir de plângeri cu privire la taximetriștii din Aeroport. Deocamdată însă, autoritățile nu au luat nicio măsură care să descurajeze comportamentul unor astfel de taximetriști care își duc veacul la Aeroport.

Citește și:
Străinii se plâng de mafia taximetriștilor din aeroport. Autoritățile NU vor să rezolve problema