Din oras

Un clujean catre Emil Boc:”In oras locuiesc, platesc impozit oamenii, si nu masinile!”

Modalitatea in care a fost gandita reamenajarea auto si pietonala din Piata Garii a dat nastere nemultumirilor mai multor clujeni. Pe de o parte, taximetristii sunt nemultumiti de desfiintarea standului de taxi din fata Garii, iar, pe de alta parte, cetatenii cer reamplasarea unei treceri de pietoni ca urmare a faptului ca in  pasajul subteran accesul cu carucioare este extrem de dificil.

Un clujean si-a maifestat nemultumirea fata de modul in care a fost reabilitat pasajul de la gara. Acesta reproseaza administratiei locale faptul ca a desfiintat trecerea de pietoni de pe strada Horea, iar in pasajul garii, persoanele cu dizabilitati si parintii care isi duc copiii in carucioare nu pot circula din cauza ca nu au fost amenajate rampe speciale.

“Va rog sa reintroduceti trecerea de pietoni desfiintata de la capatul dinspre gara al strazii Horea. Stiu ca exista pasaj subteran, dar pentru parintii cu copii in carucior pasajul nu este o solutie. Sunt convins ca si pentru batrani este dificil. Va reamintesc ca in oras locuiesc, platesc impozit oamenii, si nu masinile”, s-a adresat municipalitatii Andrei Diaconu prin intermediul site-ului domnuleprimar.ro.

Emil Boc a declarat in plenul sedintei de CL din 6 iulie ca pasajele de la Gara vor fi dotate cu scari rulante, candva in viitor, fara sa avanseze termene sau sa precizeze daca aceste scari rulante sunt prinse in bugetul de anul acesta si au sanse sa fie montate. Pasajul pietonal din Piata Garii a costat municipalitatea clujeana 5,3 milioane de lei, contractul fiind atribuit firmei oradene ABED NEGO COM SRL. Termenul de finalizare a fost stabilit la 9 luni, insa, inca de la  demararea lucrarilor, pe santierul din Piata Garii nu au fost zariti muncitori saptamani intregi, fapt ce a dus la intarzieri. Totodata, reabilitarea Pietei Garii, strada si trotuarele adiacente, a fost cuprinsa in proiectul de modernizare a tramei stradale realizat de catre asocierea de firme Kiat-Diferit, al carui contract s-a ridicat la 53 de milioane de lei.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *