In vizor

Totuși, când OSĂ înceapă construcția Pasajului de la Tăietura Turcului? Că Baronul OSĂ vrea și el niște poze electorale și l-ar trece printre realizăro

După cum scriam în 11 ianuarie, a fost emisă autorizația de construire pentru Magistrala CFR 300 Cluj Napoca-Oradea-Frontieră Ungaria, documentul fiind emis de Ministerul Transporturilor. Actul citat arată că în cadrul acestui proiect nu se va construi niciun pasaj rutier la trecerea de cale ferată de la Tăietura Turcului, așa cum trâmbița prin presa locală de chitanțier, în cursul anului trecut, Baronul OSĂnhauzen.

Din comunicările CFR SA, aflăm că înca din luna decembrie 2023 se lucrează pe lotul 2 Aghireș-Poieni. În aceste zile se demontează vechea cale ferată (motiv pentru care se și face transport de persoane pe ruta Cluj-Napoca – Oradea, cu autobuze), iar în locul acesteia va fi pusă una nouă care cică va permite viteze la trenul CFR de 160 de kilometri pe oră. În continuare, către Oradea, în Defileul Crișului unde există un singur fir de circulație, nu știm când vor începe lucrările de lărgire la cale dublă, care să permită circulația trenurilor de călători și pe acest tronson cu viteze mari de până la 160 de km/h, plus circulația cu dublu.

Tot de la CFR SA aflăm (asta ca să nu mai pună pupincurpresa locală de chitanțier și această lucrare printre realizările regimului OSĂ) aflăm că, cu întârziere, având în vedere faptul că contractul s-a semnat în decembrie 2022 și că lucrările de proiectare erau prevăzute a fi gata în 6 luni, nu într-un an, undeva în cursul lunii ianuarie, OSĂ înceapă și lucrările pe lotul Cluj-Napoca – Aghireș.

Și vine întrebarea: când OSĂ se facă Tăietura Turcului, lucrare promisă de către Baronul OSĂ undeva în Pleistocenul Promisiunilor Electorale Neonorate, lucrare pasată în curtea financiară și executivă a CFR SA, din cauză de neputință cronică a acestei administrații publice locale?

CFR SA ne spune că Pasajul de la Tăietura Turcului OSĂ înceapă cândva, că, deocamdată, este pe un alt circuit de autorizare – autorizarea de construcție nefiind cuprinsă în cea a lucrărilor anunțate. Așa că, deși Baronul OSĂ avea panglica și foarfeca pregătite pentru inaugurare, proiectul șade în așteptarea pregătirii exproprierilor. Apoi mai ședem și mai vedem ce se întâmplă. Dar eu zic să mai citiți comunicatul din 11 ianuarie…

CITEȘTE ȘI:

S-a mai fâsâit o minciună de-a Baronului OSĂnhauzen: Modernizarea Magistralei CFR Cluj-Oradea nu include și promisul pasaj rutier de la Tăietura Turcului

Exit mobile version