Din oras

Studentii se plang de note de plata umflate la cantina din Hasdeu

Note de plata umflate cu cativa lei, apostrofari din partea vanzatoarelor daca cer bonurile fiscale, dar si aspectul neingrijit al meselor sunt cateva din nemultumirile unor studenti ai Universitatii “Babes-Bolyai”  (UBB) legate de cantina din Campusul Hasdeu. Oficialii institutiei promit ca iau masuri in cazul in care se dovedeste ca lucrurile stau asa. 

Studentii se plang ca, de cele mai multe ori, plata pe care o au de facut la casa de marcat dupa ce isi iau mancare de la cantina este cu cativa lei mai mare decat calculasera, pe baza listelor de preturi. 

“La inceput, fiecare am crezut ca a socotit gresit, insa am constatat ca situatia se repeta,  sunt mai multi oameni care au avut de-a face cu asta, ba chiar e ceva rar sa nu patesti asa ceva la cantina la noi. Un coleg de camera a patit asta de patru ori consecutiv. L-au prostit de fiecare data cu 2-3 lei in plus”, se plange un student din caminul 16. 

Mai mult, pagubitii sustin ca atunci cand cer bonuri pentru a se lamuri cu privire la preturi, vanzatoarele refuza sa le dea. 

“De obicei nu sunt atenta cu bonurile, nu le prea iau, insa o data chiar am mers pornita sa il cer ca sa vad cum calculeaza ei preturile. Vanzatoarea mi l-a mototolit in fata si l-a aruncat in cos. Cum se poate asa ceva? Eu stiu ca e ceva grav, se dau amenzi pentru asta”, adauga o studenta din caminele de medicinisti. 

Altii sunt chiar apostrofati. 

“Cand am zis ca vreau bon a inceput sa strige la mine, a zis ca sa ma misc mai repede, ca stau oamenii la coada”, spune colega ei. 

Alte plangeri ale studentilor vizeaza lipsa sarii, a piperului, a uleiului si otetului pe mese. Zvonurile au ajuns pana la Consiliul Studentilor din UBB (CSUBB) care a intocmit un chestionar pe tema asta. “CSUBB te invita sa iti bagi nasul, pentru ca iti fierbe oala”, au scris ei, pe pagina asociatiei.

“Consiliul Studentilor din UBB isi doreste sa afle parerile voastre despre Cantina Studentesca din Hasdeu, locul unde pe parcursul studentiei luati masa de nenumarate ori. Raspunsurile voastre la intrebarile ce urmeaza ne vor ajuta sa aflam neajunsurile pe care le-ati remarcat, imbunatatirile care s-ar putea face, dar si aspectele pozitive care doriti să fie mentinute”, se arata aici.

Intrebarile vizeaza frecventa cu care este vizitata cantina, parerea despre calitatea mancarii, despre varietate, marimea portiilor, daca li s-au incasat corect produsele cumparate, daca sala, mesele si vesela sunt destul de curate sau daca timpul de asteptare si preturile sunt acceptabile. 

“Vom lua legatura cu studentii sa vedem ce se intampla. Si noi ne dorim conditii bune in functionarea cantinei. O sa vedem care sunt rezultatele studiului studentilor, daca e ceva in neregula voi lua legatura cu cei care administreaza cantina”, a precizat Paul Farcas, purtatorul de cuvant al UBB.

Foto: ziuadecj.realitatea.net

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *