Editorial

Putine taxiuri, nimeni nu vrea sa lase masina acasa, zero parcari in ultimii 4 ani. Si lucrurile vor deveni SI MAI COMPLICATE!

E foarte dificil sa ii ceri unei mame cu doi copii sa lase masina acasa si sa stea cu pruncii in ploaie, pe vant si 7 grade, sa il astepte pe domnul Neag sa aiba un sistem de transport public coerent si decent.

Confortul personal primeaza si Romania/Clujul nu au ajuns inca la nivelul de maturitate incat sa o vireze ca mentalitate spre ideea de tara/orase inteligente.

Acum, abia acum vedeti, cand stati doua ore pe Calea Turzii ca sa coborati spre Finante, cat de cretin a fost programul electoral al bolborositorului de Tavita Buzoianu, care ne promitea un oras cu un milion de clujeni.

Acum, abia acum vedeti, si veti vedea asta inca 4 ani, cat de lenes a fost primarul Emil Boc in precedentul mandat, cat de iresponsabil, cand NU a construit nici macar un parking nou. In acest moment si pentru viitorii zece ani, avand in vedere felul rapid in care se dezvolta Clujul, nu exista prioritate mai mare ca regandirea sistemului de circulatie si investirea cat mai rapida de bani in parkinguri centrale si de cartier.

Emil Boc trebuie sa inceteze sa mai piarda vremea. Si sa ne mai piarda vremea. Trebuie parkinguri sub piata Mihai Viteazu, sub Catedrala ortodoxa, trebuie parking pe strada Dorobanti, trebuie parking sub Piata Unirii. Trebuie adusi specialisti in managementul de trafic, dar nu din aia pe care ii aducea Apostu, ca sa smantaneasca studii de fezabilitate.

L-ati votat pe Emil Boc cu ochii inchisi, ca e bun, ca o fi, ca o pati. Acum puneti presiune pe el, dragi cetateni, scrieti-i pe Facebook si sunati la primarie, presati-l sa se apuce de lucru. Campania electorala s-a terminat si pentru Boc si pentru Alexa.

Emil Boc TREBUIE sa se apuce urgent de standardizarea serviciilor de taximetrie. E un haos total. Solicit public relicentierea tuturor taxiurilor din Cluj-Napoca pe criterii de transparenta. Apoi, verificarea tuturor firmelor mari de taximetrie si impunerea unei legi locale care sa cuprinda standarde de disciplina si comportament, precum si obligarea acestor firme la o prezenta in teren de minim 70 la suta lunar. Acum, taximetristii fac ce vor: daca au chef sa nu iasa ca ploua sau ca e meci cu Steaua, ei nu ies. 

Comparatia cu Bucurestiul nu se sustine. Clujul a ajuns mai rau ca Bucurestiul. E mai mic si mai rau sistematizat. Soferii clujeni sunt mai putin rabdatori in trafic si mai putin dornici sa se miste. Ba chiar mai obraznici. 

Si aici e nevoie de Politie, pe care va pica toata magareata in lunile care vor veni.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *