Din oras

Procedura anulata pentru promovarea Clujului intr-o revista

Procedura de achizitie directa initiata de Primaria Cluj-Napoca pentru promovarea orasului in revista unei companii aeriene in aceasta iarna a fost anulata. Reprezentantii Primariei sustin ca au existat doua oferte, ale companiilor Wizz Air si Tarom, dar nici una dintre cele doua nu a putut fi luata in considerare.

“Ofertele au fost neconforme, nu au prezentat toata documentatia solicitata. Procedura a fost anulata si se va relua”, au explicat reprezentantii Biroului Mass-Media al Primariei.

Municipalitatea oferea 6.600 de lei, adica aproximativ 1.500 de euro pentru o aparitie a unui articol de promovare a Clujului intr-o revista a unei companii aeriene.

Articolul publicitar, redactat in limba engleza de angajatii Primariei, urma sa apara in perioada decembrie 2013 – ianuarie 2014. Impreuna cu doua fotografii “cu tematica de iarna” textul ar fi ocupat o jumatate de pagina a revistei care trebuia “distribuita pe toate rutele de zbor si in toate aeronavele companiei aeriene de transport persoane”, potrivit caietului de sarcini.

De obicei revistele companiilor aeriene apar o data la doua luni, asa cum se asteapta si reprezentantii Primariei, care au intocmit caietul de sarcini pentru achizitia directa. Fiecare dintre cele trei companii care efectueaza transport de persoane la Cluj au cate o revista, in care ar putea aparea articolul de promovare. Criteriul de selectie va fi cea mai avantajoasa oferta din punct de vedere economic. Se vor avea in vedere si tirajul, destinatiile si numarul anual de pasageri.

Revista companiei Tarom, Insight, are un tiraj de 30.000 de exemplare si apare de sase ori pe an, o data la doua luni. Wizz Magazine se lauda cu 2,25 de milioane de cititori pe editie si apare tot o data la doua luni.

Foto: descopera.net

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *