Primarul comunei Florești, Bogdan Pivariu, pune mare accent pe promovare, astfel că pe lângă banii alocați publicațiilor locale, va cheltui 81.000,00 RON (16.437,69 EUR) pentru realizarea și design-ul unei noi pagini de internet.
Contractul a fost oferit prin încredințare directă firmei Kyo Premium. Aceeși firmă a mai obținut un contract în valoare de 14.000 RON pentru servicii specifice de mentenanță a site-ului oficial al Primăriei Florești, floresticluj.ro
Pivariu a reușit să îl depășească pe Șulea care a fost aspru criticat în 2019 când a cheltuit 5000 de euro pentru site-ul Primăriei. Pivariu cheltuie acum de trei ori mai mult, astfel că așteptăm cu nerăbdare să vedem cum va arăta acest nou site. Bogdan Pivariu are deja pe lângă site-ul Primăriei și un site propriu, însă se pare că aceste nu sunt suficiente.
Vă reamintim că în luna martie, Pivariu a mai cheltuit 11.500 de euro pentru servicii de realizare a unui nou design al paginii de internet a Primariei Floresti, însă schimbările au fost nesemnificative, comparativ cu varianta inițială a site-ului.
Kyo Premium SRL este o firmă clujeană înființată în 2012 și deținută de Lucuț Remus Vasile. În 2020 firma a avut o cifră de afaceri de 56.280 de euro și profit de 55.777 de euro.