În luna martie a acestui an, Primăria Cluj-Napoca a lansat My Cluj, o platformă de sesizări – praf în ochii alegătorilor! Aparent, această platformă facilitează comunicarea între cetățeni și administrația locală, însă facilitează o comunicare inutilă pentru că multe dintre sesizările transmise prin intermediul My Cluj nu sunt rezolvate în timp util de către angajații Primăriei.
O sesizare din data de 1 septembrie, referitoare la o organizare defectuoasă de șantier, care creează neplăceri în cartierul Iris, nu a fost soluționată nici măcar după o săptămână:
„Vreau să vă prezint «eficiența» cu care funcționează platforma My Cluj. În data de 01.09.2017 am făcut sesizarea cu nr. CAS-0007931 în vederea șantierului nou de pe strada Porțelanului, prin intermediul aplicației My Cluj. Detalii mai jos:
«Efectul» sesizării l-am putut observa astăzi, 07.09.2017. În pozele atașate se poate vedea situația actuala, care este jalnică, deja strada Porțelanului este decorată cu un covor de noroi și pietriș”, ne-a scris un cititor, pe adresa redacției.
Aceasta este eficiența cu care lucrează Primăria Cluj-Napoca în folosul cetățenilor! Cetățeni cărora le oferă o platformă pentru ca aceștia să își poată transmite eficient sesizările care le sunt mai apoi ignorate.