De cartier

Primăria Cluj-Napoca ignoră sesizările cetățenilor de pe platforma My Cluj

În luna martie a acestui an, Primăria Cluj-Napoca a lansat My Cluj, o platformă de sesizări – praf în ochii alegătorilor! Aparent, această platformă facilitează comunicarea între cetățeni și administrația locală, însă facilitează o comunicare inutilă pentru că multe dintre sesizările transmise prin intermediul My Cluj nu sunt rezolvate în timp util de către angajații Primăriei.

O sesizare din data de 1 septembrie, referitoare la o organizare defectuoasă de șantier, care creează neplăceri în cartierul Iris, nu a fost soluționată nici măcar după o săptămână:

„Vreau să vă prezint «eficiența» cu care funcționează platforma My Cluj. În data de 01.09.2017 am făcut sesizarea cu nr. CAS-0007931 în vederea șantierului nou de pe strada Porțelanului, prin intermediul aplicației My Cluj. Detalii mai jos:

«Efectul» sesizării l-am putut observa astăzi, 07.09.2017. În pozele atașate se poate vedea situația actuala, care este jalnică, deja strada Porțelanului este decorată  cu un covor de noroi și pietriș”, ne-a scris un cititor, pe adresa redacției.

Aceasta este eficiența cu care lucrează Primăria Cluj-Napoca în folosul cetățenilor! Cetățeni cărora le oferă o platformă pentru ca aceștia să își poată transmite eficient sesizările care le sunt mai apoi ignorate. 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *