In vizor

Primăria cheltuiește 287 250 de lei pentru „servicii de publicitate media”. Câștigătoare, firma lui Decebal Cotoc, proprietarul Napoca FM, unde Emil Boc are emisiune săptămânală

Imaginea bună cu cheltuială se ține! Primăria municipiului Cluj-Napoca cheltuiește, în plină criză, 287 250 de lei pentru „servicii de publicitate media”. Câștigătoare este firma lui Decebal Cotoc, proprietarul Napoca FM, unde Emil Boc are emisiunea săptămânală prin care ne transmite ultimele sale realizări, promisiuni și comentarii sportive.

Primăria Cluj-Napoca a atribuit prin platforma SEAP, în data de 20 aprilie, „Servicii de publicitate media” în valoare de 287 250 RON (58,099.55 euro, la cursul BNR de astăzi) firmei SELMACO INTERNATIONAL.

SELMACO INTERNATIONAL SRL este administrată de Decebal Victor Cotoc, are sediul în Cluj-Napoca, iar pe portalul listafirme.ro afișează două adrese web: amprenta-advertising.ro și napocafm.ro, adică postul de radio prin intermediul căruia, în fiecare zi de joi, primarul Emil Boc ne povestește verzi și uscate.

Obiectul de activitate al SELMACO INTERNATIONAL SRL este „activități de difuzare a programelor de radio”.

Pe platforma SEAP, la secțiunea „descrierea achiziției publice” (prin procedură simplificată), se specifică:

„Servicii de publicitate media conform documentatiei anexate. Cantitatile minime-maxime acord-cadru si minime-maxime contract subsecvent conform anexei la caietul de sarcini. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de: 155.500 lei fara TVA.”

Potrivit caietului de sarcini, „ofertanții vor trebui să dovedească experiența contractelor similare în ultimii 3 ani” și „vor depune oferte pentru toate serviciile de publicitate solicitate”.

Conform aceluiași caiet de sarcini, „acordul cadru pentru servicii de publicitate se va atribui unui singur ofertant pentru toate serviciile care se doresc achiziționate”.