Vocea ta

Posturi in vremea pandemiei: „Totul este o mascarada la UMF, toate posturile sunt cu dedicatie…”

Din nou, Universitatea de Medicină și Farmacie „Iuliu Hațieganu” din Cluj-Napoca revine în atenția publică cu niscaiva matrapazlâcuri, ceea ce s-ar traduce printr-o escrocherie de aranjare a unor posturi scoase la concurs de ochii lumii, dar care sunt deja rezervate, după cum cu foarte multă precizie semnalează anumite surse pe adresa redacției Ziar de Cluj. Prin urmare, peste cazurile de corupție (vezi cazul Bojiță), de grile greșite în cazul admiterii și alte asemenea bazaconii care se regăsesc din plin în marea familie a UMF Cluj, se mai adaugă și aranjamentele prealabile în cazul posturilor scoase la concurs, situație de o grosolănie fără seamăn, observată de cei care nu fac parte din această familie prea bine închegată, dar care observă constanța cu care meritocrația este abolită în această instituție de învățământ superior, pentru a face loc personajelor convenabile, pe posturi călduțe, pregătite din timp cu mare grijă. 

Redăm în cele ce urmează detaliile unei situații aflate în curs, cu posturi „publice” scoase la „concurs”, după cum a fost aceasta semnalată de cititorii noștri:

„Iata pe scurt situatia:

S-a scos la UMF Cluj un post de PR Manager Director Marketing, cu niste criterii de vechime si experienta concepute tocmai pentru a limita numarul de potentiali candidati din afara clientelei conducerii care, desi se schimba (rector, director general), sistemul clientelar ramane acelasi dupa cum l-ati evocat si Dvs aproape perfect in diverse materiale.

Pentru acest post este favorit, practic, unic candidat, un apropiat al buzoienilor si a noului director general, Cristea Tiberiu Willy.

Procesul Verbal privind selectia dosarelor concurs Sef Birou Grad II la Biroul Comunicare Relatii Publice poate fi accesat aici

Se poate observa pe profilul sau de FB cum noul director ii da like la poze ( Valentin Mudura)

desi prietenii nu se vad, like-urile se vad, iar sotia sa, Cristea Monica, este prietena buna cu Anca Buzoianu si Valentin Mudura.

Totul este o mascarada la UMF, toate posturile sunt cu dedicatie si numai pe pile relatii si bani grei.

Data concursului, 3.08.2020, candidatul favorit si totodata favorizat a fost director de marketing si la Covalact, dar a avut si ceva post la AROBS, atat el cat si Mudura fiind apropiati ai lui Voicu Oprean, care se pare ca incepe sa controleze si el Clujul”, semnalează cititorii noștri. 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *