Uncategorized

„Pietonalele” Kogălniceanu și Hermann Oberth, transformate în parcări

Clujenii reclamă faptul că recent modernizatele străzi Mihail Kogălniceanu și Hermann Oberth sunt folosite pe post de parcări.

 „Am trecut din nou pe strada Hermann Oberth, recent reabilitata, „pietonalizata”, unde din nou nu au avut loc de trecere pietonii doar in mijlocul străzii, printre mașini. Va rog sa amplasați ceva mobilier urban, jardiniere, orice obstacol fizic astfel încât sa nu se parcheze in asa fel încât sa nici nu ai loc ca pieton sa treci in siguranță pe o strada „pietonala”. Înainte de reabilitare măcar era delimitat drum si trotuar, acum ss pare xa totul e destinat mașinilor. „Oras prietenos cu oamenii” se pare e doar teorie, in practica se vede altceva”, reclamă un clujean.

Situația se repetă și pe Kogălnicenu. Cel puțin acolo încă lucrările nu sunt finalizate, astfel că clujenii profită să parcheze gratis în centrul Clujului.

 „Strada Mihail Kogălniceanu, „pietonalizata”, încet încet devine o parcare imensă. Amenajarea de parcări mai nou se numește „pietonală”?”

 

Primăria susține că situația va fi monitorizată de Poliția Locală după ce vor fi montate indicatoarele rutiere.

„După montarea tuturor indicatoarelor pe această stradă va fi verificată respectarea acestora prin prezența polițiștilor locali”, este răspunsul Primăriei.

Cele două străzi fac parte din controversatul proiect de modernizare a zonei Kogălniceanu-Universității. Boc zice că lucrarea va fi finalizată până la sfârșitul anului, doar mici ajustări vor fi făcute ulterior. Proiectul, o luptă continuă între iubitorii de betoane din Primărie și societatea civilă care s-a luptat să salveze copacii, a fost marcat de procese și proteste. Așteptăm cu interes finalizarea lui, deoarece Boc a promis o zonă pietonală și o grădina urbană, dacă va răzbate printre dale și betoane.

Citește și:

Șantierele de pe Kogălniceanu și Universității OSĂ fie gata în aprilie 2024. Din banii noștri se va plăti soclul Școlii Ardelene, că ăia ”europeni” s-au cam terminat