Rautacisme

Pentru DRDP marcajele rutiere se pot face numai in ora de varf

In urma cu doua saptamani, la iesirea din oras spre Oradea in fiecare dupa-amiaza se creau ambuteiaje, iar cozile de masini se intindeau si pana la fosta fabrica de bere de pe Calea Manastur. Motivul: se trasau marcajele in Floresti. Timp de cateva zile, un drum pe care soferii il faceau in maxim zece minute a ajuns sa fie parcurs in mai mult de o ora.

Drumul este administrat de Directia Regionala Drumuri si Poduri (DRDP) Cluj, institutie careia i-au trebuit fix 14 zile sa gaseasca o explicatie la intrebarea Ziar de Cluj: de ce au ales sa faca lucrarile in orele in care traficul pe acel tronson de drum este cel mai intens?

Explicatia: marcajele nu au putut fi executate noaptea, ci numai pe lumina, seara dupa ora 18.

“Majoritatea marcajelor rutiere longitudinale au fost executate pe lumina (seara dupa ora 18) intrucat acestea nu puteau fi executate corect in conditii de noapte si iluminat public. Majoritatea marcajelor rutiere transversale si diverse au fost executate pe timp de noapte”, se arata in raspunsul transmis redactiei de oficialii DRDP Cluj.

Lucrarile au fost executate de firma bacauana Metalbac&Farbe SA, iar contractul pe anul 2013, care cuprinde toate drumurile administrate de DRDP Cluj este in valoarea de 4,5 milioane de lei.

Foto: citynews.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *