Vocea ta

O angajată Wizz Air a agresat fizic copilul unui pasager. Autoritățile aeroportuare, moarte în păpușoi!

Un pasager care trebuia să zboare împreună cu familia de la Cluj la Birmingham a avut parte de o experiență îngrozitoare cu angajații de la îmbarcări. Bărbatul susține că fiul său de doar 7 ani a fost jignit și chiar a fost agresat fizic de una dintre angajate, care într-un final a decis să le refuze total îmbarcarea pentru zborul spre Anglia.

Redăm mai jos întâmplarea povestită de bărbat.

„Vreau sa sesizez un abuz facut din partea celor de la Wizz Air. Aceștia au adresat jigniri copilului meu in varsta de 7 anisori.

Eu, sotia si copilul nostru de 7 anisori am venit intr-o mica vacanta de 3 zile la Cluj la cumnatul meu care locuieste in Gilau!

Astazi 21/02/2024 la ora 20:10 am avut zborul de intoarcere, numarul zborului fiind W43315, Cluj Napoca-Birmingham…

La imbarcare, bagajul cu care am venit in Cluj, nu a fost acceptat ca fiind bagaj de mana. Cu acelasi bagaj am decolat cu o luna in urma si din Iasi cu aceeasi companie aeriana si nu am intampinat aceeasi problema ca in cazul acestui zbor,ceea ce inseamna ca acolo mi l-a trecut ca fiind bagaj de mana. In aceasta situatie a trebuit, conform personalului ce se ocupa de imbarcare, sa platesc o taxa de 49 lire pentru un bagaj de mana pe motiv ca rotile bagajului nu incap in suportul de masurat dimensiunile bagajului!

Am incercat sa le explic faptul ca, cu acelasi bagaj am decolat din Romania de nenumarate ori, cu aceeasi companie si nu mi s-a perceput nici un fel de taxa in plus. Cu toate acestea am fost de acord sa platesc taxa pentru acel bagaj in valoare de 49 de lire! In timp ce eram atent sa platesc bagajul, copilul meu de 7 ani ii spunea doamnei care ne-a taxat care era prezenta in dreptul acelui suport de masurat dimensiunile bagajelor, faptul ca pe alte aeroporturi din Romania, tati si mami nu a platit nimic pentru acelasi bagaj. Moment in care doamna foarte agitata, mi-a agresat copilul impingandu-l cu mainile si spunandu-i „tu taci ca esti copil si prost crescut”.

Acela a fost momentul in care sotia mea i-a adresat inapoi doamnei aceleasi cuvinte pe care ea le-a folosit catre copilul meu!

Replica doamnei a fost cu insulte si la adresa sotiei mele facand-o proasta si cum i-a venit la gura… Acela a fost momentul unui val de jigniri din partea doamnei si a colegilor dansei, cat si din partea noastra (circa 30 de secunde, cat a durat sa fac plata cu telefonul a bagajului).

Dupa aceea am iesit din cladire, ne-am urcat in autobuzul ce ne ducea pe pista de decolare, moment in care doamna impreuna cu colegii dansei au venit spre autobuz si ne-au spus ca noi nu vom mai pleca nicaieri pentru ca asa vrea ea, motivand si faptul ca aceasta decizie se datoreaza faptului ca a fost jignita. In acel moment au inceput toti calatori din autobuz sa se revolte si sa acuze atat pe doamna cat si pe colegii ei de faptul ca comit un abuz si ca ei sunt martori la jignirile adresate copilui nostru cat si noua personal.

A fost o „lupta” de circa 20 de minute din partea personalului Wizz care a vrut sa ne de-a jos din autobuz. Intr-un final au venit cei de la Politia de Frontiera, chemati in ajutor de catre doamna agresiva. Domnii de la politie ne-au imbrancit afara din autobuz iar in acel moment, intr-un moment de neatentie si agitatie, doamna de la Wizz i-a bagat degetele in ochi copilului meu, strigand catre sotia mea „de ce o loviti pe colega”, fara ca acest lucru sa se fi intamplat.

Tot in acel moment, majoritatea calatorilor aflati in autobuz s-au dat jos, mentionand faptul ca, in semn de protest, nici ei nu o sa mai calatoreasca, moment in care politia de frontiera i-a impins cu forta in autobuz.

Intr-un final am cedat si m-am conformat abuzului comis de politia de frontiera, indrumati de doamna de la Wizz, si asta pentru ca copilul meu plangea ingrozitor in bratele sotiei mele datorita faptului ca nu mai vedea.

Copilul meu tremura si plangea, iar eu m-am conformat si am pierdut zborul. Politia mi-a spus sa fac plangere si sa cer informati despre numele persoanelor de la biroul Menzies (o companie privata ce are contract cu Wizz).

Am fost la biroul acestei companii. Mi s-a spus initial ca mi se vor da numele persoanelor dupa care îmi voi recupera banii pe bilet… Mentionez faptul ca in timpul plații initiale a bagajului nu mi s-a dat nici un bon.

In timpul discutiilor despre rambursarea biletului, deoarece ceream în continuare numele persoanelor implicate, această companie a refuzat sa dea detalii. Vreau sa mai adaug faptul ca, dupa toata aceasta bataie de joc, ne-am intalnit cu o alta familie din Suceava ce au spus ca si lor li s-a refuzat imbarcarea fara motiv, iar ei erau ingrijorati ca in Birmingham aveau doua fetite mici care vor sta singure peste noapte si erau foarte agitati. Eu trebuia sa ajung maine neaparat in Birmingham si am fost nevoit sa cumpar alte bilete care m-au constat 750 lire… Mai jos o sa va atasez niste clipuri filmate de mine!

Va rog faceti ceva ca aceste abuzuri sa nu se mai repet

Intentionez sa fac si o plangere penala dar pe cine trag la raspundere cand nimeni de acolo nu stie nimic si dau din umeri!”, susține călătorul.

 

Se pare că „muncitoarea de la scanat bilete” este bine cunoscută de către toți cei care zboară mai des de pe Aeroportul din Cluj-Napoca.

Angajată sictirită se numește Moldovan Natasa Isabella. Aceasta lucrează pentru Menzies Aviation, partenerul Wizz Air

Natasa Moldovan a fost protagonista unui video postat pe TikTok in 2022 care a adunat peste 600 de comentarii.