Azi dimineata, Simona Lupica, dupa ce a facut cacuta, a intrat decisa in biroul sau elitist din cladirea Global City din Voluntari, decisa sa sparga muntii PR-ului mondial din calitatea enorma pe care o detine, aceea de PR Manager la firma Michelin Romania, o firma multinationala saraca, cu o juma’ de miliard de euro cifra de afaceri pe an, pentru care orice economie conteaza.
Simona Lupica se aseza comod in scaunul sau corporatist si un gand de nostalgie o cuprinse. Totusi, ce mare noroc avea in viata. Pe vremuri, fusese o taranca coclita si fomista care scria articole advertoriale penibile si fomfaite in site-uri obscure de dat limbi in cur la companii:
Dar a strans din dinti, economisind banii pentru epilatul inghinal luna de luna si cumparandu-si o posetica mai de directoare cu care a reusit sa se angajeze la GMP PR, adevarata rampa de lansare a borfeturilor catre functiile de PR manager in multinationale.
Daca nu stiati va zicem noi: Felix Tatar se comporta ca un proxenet marcomm, creste fetele in GMP pe conturile de PR sau media ale marilor multinationale si apoi, brusc, alea isi dau demisia si merg sa se angajeze la clientii pentru care au facut account management. Guess what? Ajunse in pozitia de decidente, ele nu vor uita de GMP PR, firma care le-a dus la salarii de mii de euro nemuncite, si ii vor mai arunca si lui Felix o ciosvarta, mai ales ca pierde conturi in ultimii ani ceva de speriat.
Dar Lupica nu isi permite multe nostalgii zilnice. Asa ca azi dimineata si-a scuturat scurt mouse-ul si s-a gandit: ia sa dau eu un anunt national de angajare spamand toata presa Romaniei si sa cer publicarea sa gratuita, in loc sa dau niste bani pentru asta! Fiindca Lupica asa e obisnuita: sa dea bine in fata sefilor daca a reusit niste free media.
Lupica, uite ca ai reusit. Acest advertorial este gratis. Sa fie de sanatatea CEO-ului Michelin ca te-a angajat, si-a facut pomana cu tine.