Mai multi clujeni au sesizat in ultima perioada faptul ca au intampinat greutati la plata on-line a impozitelor si taxelor locale. Pentru a incerca sa solutioneze problema, acestia au sunat la numarul de telefon, dedicat posibilelor erori de functionare a sistemului, afisat pe site-ul Primariei, insa niciun angajat de la taxe si impozite nu a raspuns la celalalt capat al firului.
Timp de doua zile, Dragan Alfredo a incercat sa isi pateasca impozitele locale prin sistemul on-line al Primariei Cluj-Napoca. Deoarece nu a reusit sa ii fie validata plata taxelor datorate la bugetul local, acesta a cerut lamuriri la numarul de telefon de contact, afisat pe pagina Primariei. Dupa ce a fost transferat de catre operatoare la serviciu de plati, Dragan a fost nevoit sa astepte minute intregi pentru a afla ca in biroul responsabil cu problema sa nu raspunde nimeni. Ultima data cand clujeanul a incercat sa vorbeasca cu un reprezentant al Primariei pentru a vedea de ce nu poate plati cu cardul a fost in data de 15 martie, cand a incercat timp de mai bine de o ora sa ia legatura cu cineva.
“De cateva zile incerc sa-mi platesc impozitele online. Din cauza unei erori imi respinge plata. Pe pagina respectiva este un numarul r de telefon pe care suntem rugati sa-l apelam daca apar erori: 0264-596030, int 4130. Zilnic am sunat, mi s-a facut legatura cu interiorul dar dupa cateva minute bune de asteptare operatoarea iti spune sec : ”nu raspunde reveniti” si-ti inchide telefonul !!! Azi am sunat de cateva ori intre orele 11 si 12 ( 1 ora !!!) cu acelas rezultat si aceleasi raspunsuri. Halal servicii”, a afirmat Dragan Alfredo pe site-ul domnuleprimar.ro.
Reprezentantii Primariei au afirmat prin intermediul biroului mass media ca problema nu a fost in sistemul de plati on line al Primariei, ci la banca la care clujeanu Dragan avea contul.
“Va informam ca in cazul dumneavoastra a fost o problema legata de card, insa aceasta s-a remediat, iar plata a fost procesata”, explicat reprezentantii Primariei.