Anchete

La Primaria Cluj-Napoca, platile on-line sunt teoretice in timp ce la numarul de telefon pentru reclamatii nu raspunde nimeni

Mai multi clujeni au sesizat in ultima perioada faptul ca au intampinat greutati la plata on-line a impozitelor si taxelor locale. Pentru a incerca sa solutioneze problema, acestia au sunat la numarul de telefon, dedicat posibilelor erori de functionare a sistemului, afisat pe site-ul Primariei, insa niciun angajat de la taxe si impozite nu a raspuns la celalalt capat al firului.

Timp de doua zile, Dragan Alfredo a incercat sa isi pateasca impozitele locale prin sistemul on-line al Primariei Cluj-Napoca. Deoarece nu a reusit sa ii fie validata plata taxelor datorate la bugetul local, acesta a cerut lamuriri la numarul de telefon de contact, afisat pe pagina Primariei. Dupa ce a fost transferat de catre operatoare la serviciu de plati, Dragan a fost nevoit sa astepte minute intregi pentru a afla ca in biroul responsabil cu problema sa nu raspunde nimeni. Ultima data cand clujeanul a incercat sa vorbeasca cu un reprezentant al Primariei pentru a vedea de ce nu poate plati cu cardul a fost in data de 15 martie, cand a incercat timp de mai bine de o ora sa ia legatura cu cineva. 

“De cateva zile incerc sa-mi platesc impozitele online. Din cauza unei erori imi respinge plata. Pe pagina respectiva este un numarul r de telefon pe care suntem rugati sa-l apelam daca apar erori: 0264-596030, int 4130. Zilnic am sunat, mi s-a facut legatura cu interiorul dar dupa cateva minute bune de asteptare operatoarea iti spune sec : ”nu raspunde reveniti” si-ti inchide telefonul !!! Azi am sunat de cateva ori intre orele 11 si 12 ( 1 ora !!!) cu acelas rezultat si aceleasi raspunsuri. Halal servicii”, a afirmat Dragan Alfredo pe site-ul domnuleprimar.ro.

Reprezentantii Primariei au afirmat prin intermediul biroului mass media ca problema nu a fost in sistemul de plati on line al Primariei, ci la banca la care clujeanu Dragan avea contul.

“Va informam ca in cazul dumneavoastra a fost o problema legata de card, insa aceasta s-a remediat, iar plata a fost procesata”, explicat reprezentantii Primariei. 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *