Jos palaria

Jos pălăria pentru transparența de care dă dovadă Cora în campaniile umanitare pe care le desfășoară!

Cora România a implementat o campanie transparentă de donații pentru modernizarea si echiparea spitalelor de copii din Romania, clienții hypermarket-ului primind bon fiscal pentru sumele donate. 

În cadrul campaniei „Luna inimilor deschise”, desfășurată în perioada 3 mai – 31 iulie, clienții pot dona ticketul Cora sau, dacă nu au un card de fidelitate, pot dona și numerar, la casele de marcat, fiecare sumă astfel oferită apărând pe bonul de cumpărături.

Fondurile care se strâng în acest mod la Cluj sunt destinate Spitalului de Urgență pentru Copii, suma totală obținută din donațiile clienților și din contribuția magazinului Cora urmând a fi folosită pentru achiziționarea unui soft special pentru arteriografii, pentru RMN. Până astăzi, 18 mai, la Cora Cluj s-a strâns suma de 22 253 de lei, campania fiind abia la început.

„La nivelul României, campania Cora «Luna inimilor deschise»  merge foarte bine și clienții răspund extrem de prompt, mai ales că au fost alese niște cauze foarte concrete, cu obiective clare de campanie, toate legate de copii și de sănătatea acestora. 

Este o campanie pe care o organizăm din 2005 deja și dăm permanent feedback clienților noștri despre ceea ce se întâmplă cu banii strânși. Această credibilitate, construită în timp, ne rasplătește anul acesta, o dată în plus, spre beneficiul celor către care se îndreaptă fondurile strânse.

Clienții care oferă bani primesc bon fiscal în contul acestui gest și acest tip de transparență e apreciat. În plus, anul acesta pot dona reducerile primite de la noi în Tichetul Cora prin programul de fidelitate și am remarcat că acest sistem este apreciat de clienții Cora”, au declarat, pentru Ziar de Cluj, reprezentanții Cora.

Rezultatele campaniilor „Luna inimilor deschise”, derulate de Cora Cluj anual, începând din 2007, se prezintă în cifre în felul următor: în anul 2007, 50 000 de lei au fost donați Organizației „Salvați Copiii”, în 2008, către aceeași organizație a fost donată suma de 28 000 de lei, iar în 2009, 13 843 lei; din 2009 până în 2013, beneficiarul sumelor donate a fost Asociația ”Little People”, care a primit 13 843 lei în 2009, 20 000 de lei în 2010, 16 000 de lei în 2011, 65 934 lei în 2012 și 124 408 lei în 2013; Asociația „Habitat pentru Umanitate Cluj” a primit ca donație în anul 2014 suma de 47 833 lei, în 2015 au fost donați 43 001 de lei către Spitalul de Urgență pentru Copii Cluj – secția pentru copii distrofici, iar în 2016 secția ORL a Spitalului de Urgență pentru Copii din Cluj a primit 39 879 de lei.

Statusul donațiilor în rețeaua Cora este comunicat zilnic pe pagina web dedicată și, săptămânal, în magazin. 

Ziar de Cluj dedică astăzi rubrica „Jos pălăria!” companiei Cora pentru transparența de care dă dovadă în campaniile umanitare desfășurate! 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *