Cosmetic Plant vinde zilnic, prin toate canalele folosite, aproximativ 2.600 de produse.
„In acest moment, capacitatea de productie a fabricii noastre din Cluj-Napoca este de 1,5 milioane de produse pe an, urmand sa fie majorata in toamna acestui an, odata cu finalizarea unui amplu plan de investitii”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.
Romanii sunt tot mai interesati de produsele destinate ingrijirii tenului, acesta fiind si motivul pentru care Cosmetic Plant, unul dintre cei mai cunoscuti producatori autohtoni de produse cosmetice, realizeaza circa 65% din business-ul anual pe acest segment.
„Dincolo de interesul tot mai mare al romanilor pentru un ten frumos, un alt motiv pentru care circa 65% din cifra de afaceri a Cosmetic Plant in 2013 a fost reprezentata de produsele din acest segment este si faptul ca acestea sunt cele prin care ne-am facut cunoscuti pe piata”, mai spune Susana Laszlo.
Pentru ca se impune intr-o piata suprasaturata, Ziar de Cluj isi da Jos Palaria in fata Cosmetic Plant!