Din oras

Încă o ȚEAPĂ marca CFR, pe trenul Cluj-Viena. Biletele „la ofertă” s-au epuizat. Nimeni nu știe exact câte au fost, pentru că numărul acestora e „de natură confidenţială”. Noile bilete, mai scumpe ca avionul

CFR Călători a reușit performanța s-o dea în bară din nou pe una dintre cele mai anticipate rute din acest sezon. Nou tren cu plecare din Cluj-Napoca spre Viena a fost anunțat cu surle și trâmbițe de către compania de stat, însă biletele „la ofertă” s-au epuizat în doar câteva ore, fără ca procesul lor de vânzare să fie complet funcțional, transparent sau cineva să știe exact câteva bilete au fost puse în vânzare.

 

După ce inițial CFR a anunțat că va pune în vânzare bilete pe această rută la prețuri promoționale de 136 de lei, acum biletele au ajuns să coste aproape dublu, adică 256 de lei pentru un bilet întreg adult la clasa a II-a până în capitala Austriei.

 

Și asta după ce, săptâmâna trecută, când biletele au fost puse în vânzare, ele nu puteau fi achiziționate online și nici dus-întors, așa cum pot fi cumpărate pentru toate rutele naționale și internaționale.

 

CFR refuză să spună câte bilete la ofertă” a vândut

 

Contactați de reporterii „Ziar de Cluj”, CFR a refuzat să pună la dispoziția publicului detalii cu privire la numărul biletelor vândute la preț special. Aceștia susțin că astfel de informații sunt „de natură confidenţială”.

 

„Informaţii privind numărul locurilor alocate ofertelor tarifare Smart si City Star Austria la vânzare sunt de natură confidenţială pentru întreprinderea feroviară de transport de călători. Numărul acestor locuri este stabilit de comun acord cu partenerii străini –OBB și MAV Start”, susțin oficialii CFR

 

Un bilet cu avionul, la jumătate de preț față de tren

 

La o simplă căutare pe site-urile de profil, un bilet pe ruta Cluj-Viena este mai ieftin cu avionul decât cu trenul. La o simplă căutare pe internet, un bliet de avion pe același segment costă 30 de euro, la jumătate față de cel de tren.

 

 

Trenul spre Viena, din gafă-n gafă

 

Reprezentanții companiei feroviare nu sunt la prima problemă de ordin organizatoric pe această rută. Dupe ce anunțul cursei a stârnit interes considerabil în rândul clujenilor și nu numai, au doua zi reporterii „Ziar de Cluj/NCN” au mers la biroul de informații al gării din Cluj-Napoca și au cerut mai multe informații despre noua rută.

 

Nu mică le-a fost mirarea când au aflat că angajații responsabili cu informarea publicului nu știau absolut nimic despre noul tren spre Viena.

 

 

Compania de stat CFR Călători a semnat un acord cu compania ungară de transport feroviar MAV Start şi compania austriacă OBB prin care vor introduce un tren pe ruta Cluj Napoca – Budapesta – Viena şi retur, începând cu planul de mers 2018 -2019. Primul tren va pleca din gara Cluj-Napoca pe 9 decembrie 2018.

 

Conform reprezentanților CFR, trenurile IR 144 şi IR 143 vor circula zilnic, după următoarele orare:

 

Cluj-Napoca (07:35) – Budapesta (14:20/14:40) – Viena (17:21)

 

Viena (10:42) – Budapesta (13:19/13:40) – Cluj-Napoca (22:25).

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *