Eveniment

În Clujul digitalizat, Consiliul Județean cumpără de 49.000 euro ascuțitori, plastilină, dosare cu șină și alte rechizite

În administrația publică județeană, o mare parte din activitate are loc la fel ca în urmă cu 50 de ani: pe hârtie, cu pixul și radiera în mână; documentele sunt puse în dosare și plimbate între birouri pentru o ștampilă și o semnătură; iar prezența se face pe condică de hârtie. Pentru a îndeplini toate aceste activități din vremuri apuse, Consiliul Județean Cluj va cumpăra rechizite de birou în valoare de 246.400 lei (aproximativ 49.000 euro).

Contractul de furnizare rechizite de birou este împărțit în trei loturi:

  • LOT 1: Furnizare rechizite de birou în anul 2022 pentru UAT Județul Cluj (225.400 lei)
  • LOT 2: Furnizare rechizite de birou în anul 2022 pentru UAT Județul Cluj – Activitate economică (8.400 lei)
  • LOT 3: Furnizare rechizite de birou în anul 2022 pentru Inspectoratul pentru Situații de Urgență Avram Iancu Cluj (12.600 lei)

Pe lista rechizitelor pe care le va achiziționa Consiliul Județean se află: agrafe, alonje, ascuțitori, bandă adezivă, bandă corectoare, bandă dublu adezivă, bibliorafturi, burete whiteboard, caiete A4, calculatoare de birou, capsatoare profesionale de hârtie, capse, carioci cu 12 culori, carton A4 alb, carton special, CD cu carcasă, DVD cu carcasă, CD-RW, DVD-RW, condică de prezență, coperte, creioane colorate, creioane grafice, creioane mecanice, distrugător de documente, dosare cu șină, dosare plic, facturiere, folii de protecție, foarfecă mare, foi de parcurs, hârtie pentru copiator, ghilotină pentru hârtie, indigo, laminator, lipici, marker permanent diverse culori, carduri de memorie, memory stick, mină pentru creioane mecanice, pixuri, pioneze, plastilină pentru modelaj, plicuri, radiere, riglă, rollers cu cerneală, suport din metal pentru creioane, elastic, tuș pentru ștampile etc.

Contractul de furnizare rechizite a expirat în 31 decembrie 2021, fiind necesară încheierea unui nou contract de furnizare având în vedere faptul că stocul de rechizite din magazie este în curs de epuizare.

“Obiectivul general la care contribuie furnizarea produselor este desfășurarea în condiții bune a activităților de birou din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului Județean. Obiectivul specific la care contribuie furnizarea produselor este întocmirea de documente, capsare, perforare, îndosariere, legare, specifice pentru derularea în condiții bune a activităților din cadrul birourilor”, scrie în caietul de sarcini.

În urmă cu aproximativ o lună, Consiliul Județean a mai scos la licitație o achiziție asemănătoare: tonere și cartușe în valoare de 215.400 lei pentru funcționarea imprimantelor Consiliului Județean.

Citește și:

După Boc care a trimis clujenilor 230.500 de scrisori în plic, Tișe cumpără tonere și cartușe de 215.400 lei ca să scoată la imprimantădocumente și să facă copii xerox