In vizor

HAOSUL LUI BOC / Reabilitarea tramei stradale, bataie de joc fata de cetatenii orasului. De trei luni de zile nu au fost in stare sa asfalteze 70 de metri de drum

De cateva luni bune firma Kiat, executantul lucrarilor de modernizare a tramei stradale, nu a fost in stare sa  asfalteze 70 de metri din apropierea intersectiei Splaiul Independentei cu strada Uzinei electrice. Pe santier nu exista niciun muncitor, iar resturile de balast si piatra sparta au fost depozitate pe spatiul verde. Pe strada Regele Ferdinand “Dorel” de la Kiat a recidivat, montand un stalp chiar in fata semaforului, obturand astfel vizibilitatea soferilor. Pe strada Baritiu Primaria injumatateste numarul de parcari pentru ca prin modernizarea tramei stradale face un trotuar de patru metri latime. Toate aceste aberatii al marelui proiect de reabilitare demonstreaza cat de prost gestioneaza administratia Boc santierele din Cluj-Napoca si cum isi bat joc executantii lucrarilor de cetatenii care platesc impozite.

La intersectia dintre Splaiul Independentei si Uzinei Electrice prima banda de circulatie din apropierea semaforului se afla in reparatie de la inceputul acestui an, fapt ce a starnit nemultumirea soferilor care circula in zona. Desi au avut vreme mai bine de trei luni, responsabilii de lucrare nu au asfaltat o portiune de 70 de metri a drumului, insa nu ii doare gura sa promita ca pana la sfarsitul acestei saptamani lucrarea va fi finalizata. Din pacate nici pietonii nu sunt mai favorizati in situatia de pe Splaiul Independentei, trotuarul fiind spart pe intreaga latime. Lipsa de respect fata de natura a muncitorilor care au executat lucrarea in zona este dovedita prin faptul ca molozul a fost depozitat pe spatiul verde, unde copacii au fost ingropati sub bolovani.

“Trec zilnic pe aici si imi rup masina de fiecare data. Astia nu sunt in stare de cateva luni sa asfalteze cativa zeci de metri. Nu mai am cuvinte cata lipsa de respect fata de noi care mergem zi de zi la munca pe aici. Nu mai ai pe unde circula in orasul asta si traseul asta e cat de cat mai liber fata de Calea Manastur, unde dimineata se coboara bara la bara”, a afirmat un sofer oprit la semafor.

Reprezentantii Primariei Cluj-Napoca au promis ca pana la sfarsitul acestei saptamani banda de circulatie de pe Splaiul Independentei de la intersectia cu starda Uzinei Electrice va fi finalizata.

“S-a discutat cu constructorul, iar acesta a promis ca pana la sfarsitul acestei saptamani zona respectiva va fi asfaltata”, au declarat reprezentantii Biroului Mass-Media. 

In zona centrala proiectul de reabilitare a tramei stradale reduce numarul de parcari oricum insuficiente. Astfel, pe strada Baritiu, in vecinatatea parcului Caragiale, cele 50 de parcari existente pana nu de mult vor fi „modernizate” prin transformarea lor intr-un trotuar de patru metri latime. Soferii vor putea sa stationeze in paralel cu banda de circulatie, iar potrivit unor specialisti numarul de locuri de parcare in zona respectiva va fi injumatatit, fapt ce va afecta in mod direct reprezentantii firmelor care isi desfasoara activitatea pe strada Baritiu.

 “Cele 50 de parcari de pe Baritiu, localizate intre UTCN si Palatul Telefoanelor, se vor desfiinta, urmand sa se amenajeze locuri de parcare paralele cu banda de circulatie. Cel mai probabil numarul celor care vor putea opri in zona respectiva se va injumatati”, au declarat reprezentantii Biroului Mass-Media. 

„Dorel” de la Kiat a lovit din nou in plin centrul orasului. Montarea noilor stalpi de iluminat de pe strada Regele Ferdinand a fost facuta dupa modelul implementat pe strada  Memorandumului: unul dintre stalpi obtureaza vizibilitatea soferilor de la intersectia cu strada Baritiu. 

In ultimii 10 ani Diferit-Kiat s-a ocupat de intretinerea si modernizarea strazilor din Cluj-Napoca, incasand din bugetul local 508 milioane de lei. Contractul de reabilitare a tramei stradale incheiat intre Primarie si asocierea Diferit-Kiat se ridica la 53 de milioane de lei, iar durata de executare a lucrarilor trebuia sa fie de 18 luni.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *