Jos palaria

Gerovital, cel mai puternic brand românesc

A şaptea ediţie BrandRO a topului mărcilor româneşti „100 cele mai puternice branduri româneşti” a prezentat astăzi, în premieră, rezultatele studiului realizat de compania de cercetare Unlock Market Research în 2016. Gerovital este brandul numărul 1 în ediția din acest an.

Podusele de igienă, în general, și a cele cosmetice în mod special (Gerovital, Farmec, Elmiplant) sunt in crestere. Tendința este susținută de preocuparea din ce în ce mai mare a oamenilor pentru îngrijire, mai ales folosind produse naturale.

Top 10 cele mai puternice mărci românești

După cinci ediții în care primul loc a fost adjudecat de Borsec și o schimbare a topului anul trecut ce a adus în prim-plan marca Dero, acum avem parte de o nouă surpriză la vârful clasamentului: brandul Gerovital, deținut de producătorul clujean de cosmetice Farmec, urcă pe primul loc, scrie Biz . Cu o lungă istorie în spate, strâns legată de Institutul Național de Gerontologie și Geriatrie și mai ales de numele Anei Aslan, Gerovital este o marcă foarte vie, în care consumatorii au încredere datorită reputației, rădăcinilor foarte solide și a calităților dovedite. Marca este mereu vizibilă și se reinventează permanent, menținându-se în pas cu tendințele, dar și inovând. De asemenea, s-a apropiat și mai mult de consumatoare și de ideea de românesc cu campania “Descoperă secretul frumuseții româncelor!”.

Borsec se menține în topul brandurilor românești, fiind un brand de referință în categoria de apa minerală – brand de încredere cu o calitate constantă în timp, ce a ajuns cunoscut și peste hotare.

Lansat pe piața din România în 1966 ca produs al fabricii de detergenți din Ploiești, Dero a ajuns să devină o marcă sinonimă cu “detergentul”. De-a lungul anilor, a avut o creștere constantă, campaniile publicitare, evenimentele, inovațiile la nivel de brand și produs i-au consolidat poziția de brand dinamic și i-au insuflat un aer tânăr și modern.

Farmec, numele celui mai mare producător român de cosmetice, dar și o marcă de sine stătătoare, este un brand-emblemă pentru România, al cărui portofoliu impresionează prin produse mereu actuale și moderne.

Elmiplant este un nume cunoscut atât în industria cosmetică, cât și ca brand românesc pursânge, cu rădăcini solide în industria farmaceutică și cercetare, dar care este mereu un lider în inovație. Laboratorul de cercetare – dezvoltare, înființat în 1993 de către Elena Cremenescu, fondatoarea brandului, acum aflat în pro­prie­tatea companiei grecești Sarantis, funcționează în continuare în România, reprezentând baza globală de cercetare și dezvoltare a întregului grup.

Arctic este o marcă românească cu tradiție. De la fondarea din 1968 și producerea primei linii de frigidere în 1970, sub licență Thomson Houston, și până la căderea comunismului, Arctic a reprezentat pentru români frigiderul prin excelență. Apoi, după achiziționarea de către grupul urc Arçelik, brandul a continuat să se reinventeze. Peste 85% din producția de la Găești merge la export în peste 60 de țări, iar pe plan local, potrivit estimărilor companiei, 80% dintre familiile din România au cel puțin un produs Arctic în locuin-
țele lor.

eMag, liderul absolut al pieței de e-commerce din România, nu mai este o surpriză în top 10 mărci românești, fiind primul din categoria de retail care reușește să se detașeze, cu creștere sănătoasă și constantă de la an la an.

Poiana, o marcă lansată pe piață de mai bine de douăzeci de ani, se menține pe o poziție fruntașă în categoria dulciuri. Față de ediția de anul trecut a urcat trei poziții, ajungând astfel în top 10. Anul trecut, la aniversarea a 20 de ani de existență pe piață, compania raporta pentru ultimii doi ani vânzări de 40 de milioane de tablete de ciocolată Poiana.

Napolact, unul dintre cei mai importanți producători de lactate din România, s-a născut ca brand în 1990. De-a lungul anilor și-a diversificat constat portofoliul, printre cele mai recente lansări numărându-se crema de telemea, produs ce inaugurează o nouă subcategorie în cadrul cremelor de brânză, și o gamă nouă de iaurturi cu fructe.

Dorna, un brand românesc modern și aliniat tendințelor internaționale care țin de ecologie și simplitate, și-a manifestat de-a lungul anilor prezența și și-a consolidat imaginea mai ales prin campanii sociale.

 

Jos palaria, Gerovital!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *