Din oras

"Fuck Cancer", mesajul care a adunat 4.000 de euro la petrecerea de pe acoperis, organizata de Capitala Tineretului

Capitala Europeana a Tineretului Cluj-Napoca 2015 a oganizat, la sfarsitul saptamanii trecute, un eveniment cu adevarat reusit. Petrecerea de pe acoperisul Complexului Leul din Piata Mihai Viteazu a adunat peste 2.000 de participanti, dar si donatii de aproape 4.000 de euro. Banii stransi vor fi folositi pentru renovarea spatiilor de recreere de de la Sectia Oncopediatrie a Spitalul Pediatrie II din Cluj-Napoca.

“Rooftop party for a cause” a strans pe acoperisul cladirii din Piata Mihai Viteazu 2.000 de persoane, mai mult decat dublu fata de asteptarile organizatorilor. Cu toate ca accesul la eveniment a fost gratuit, tinerii au donat in schimbul bratarilor verzi, cu mesajul taios “Fuck Cancer”. Urnele de la intrare s-au umplut imediat, iar dupa ce au tras linie, organizatorii au calculat 3.800 de euro.

“Este triplu fata de cat ne asteptam. Peste 2.000 de persoane au trecut pe la petrecerea noastra si, din fericire, nu a fost nicio reclamatie”, a declarat Razvan Luca, coordonatorul Proiectului Day 15.

Evenimentul a fost organizat in cadrul Capitalei Europene a Tineretului, mai exact de echipa Day 15 si de cea a Balcony TV, care au si filmat pe acoperisul Complexului Leul. Pe scena de pe acoperis au urcat Marwan Dua, NOPAME si Fishman.

Organizatorii se asteptau sa stranga in jur de 5.000 de lei, in schimb au adunat aproape 4.000 de euro. Daca, initial, doreau sa foloseasca banii pentru o renovare a spatiilor de recreere folosite de copiii bolnavi de cancer, internati la Siptalul Pediatrie II, acum au posibilitatea sa refaca cu totul aceste incaperi, spre bucuria micutilor.

Day 15 este unul dintre proiectele strategice din cadrul programului Capitalei Europene a Tineretului, care a obtinut finantare din fonduri norvegiene. Pentru acest proiect, finantarea nerambursabila este de 34.000 de euro, iar co-finantarea din partea Primariei Cluj-Napoca este de 16.000 de euro. Durata proiectului este de 12 luni, iar scopul este de a derula 12 evenimente de implicare a comunitatii in actiuni simple care transmit mesaje generale si care contribuie la sentimentul de apartenenta fata de Cluj-Napoca. Proiectul se deruleaza in cadrul programului Youth@Cluj-Napoca in fiecare zi de 15 a lunilor din acest an.

Foto: Facebook.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *